آشنایی با جدیدترین و پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز در سال ۲۰۲۰ وبلاگ طاقچه

رمان مغازه خودکشی یکی از درخشان ترین آثار فانتزی سیاه است که در جهان در دو دهه اخیر نوشته شده فراکتاب است. حضور متراکم مرگ در سراسر کتاب وجود دارد و به جای تلاش برای طولانی کردن عمر ، نبردی نمادین و مملو از شوخی های ظریف ایجاد کرده است که در نهایت باید خواننده را میخکوب کند. استیو تولتز برای این کتاب نامزد جایزه من بوکر شد ، اما در نهایت ببر سفید را برد.

مدار راس‌السرطان یکی دیگر از ٰ۱۰۰ رمان برتر جهان است.

«کتاب شازده کوچولو»، اثر کودکانه و به شدت اثرگذار «آنتوان دوسنت اگزوپری» (Antoine de Saint-Exupéry)، درباره‌ی شاهزاده کوچکی است که در سیارک خود زندگی می‌کند. ابتدا شهرت و محبوبیت «شازده کوچولو» در فرانسه فراگیر شد، سپس به تمام جهان سرایت کرد. یادبودهای زیادی در ستایش این اثر در سراسر دنیا به وجود آمده است.

آشنایی با جدیدترین و پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز در سال ۲۰۲۰ وبلاگ طاقچه

کتابهای رایگان ایران پیپر رو بزنید ببینید شما رو به کدوم لینک میبره. در کتاب توضیحاتی به زبان ساده و روان را به شما ارائه می‌کند. ترجمه این کتاب کاملا به روز و قابل فهم است و تمام خطوط آن از مفاهیم کلیدی در میکروب شناسی پزشکی، ایمونولوژی و میکروب‌هایی که باعث بیماری انسان می‌شوند بهره گرفته‌اند.

از کتاب های او تا کنون بیش از 60 میلیون نسخه در سرتاسر دنیا به فروش رسیده است. این کتاب در سال ۲۰۰۹ به عنوان بهترین رمان سال در رده‌بندی بهترین کتاب‌های سال مجله کتاب شناخته شد و در دسته‌بندی بهترین کتاب‌های مجله خواندن هم عنوان بهترین رمان فرانسه‌زبان را از آن خود کرد. در سال ۲۰۱۴ نیز موفق شد تا جایزه بین‌المللی ادبیات توسط خانه فرهنگ دنیا برلین را با خود به خانه ببرد. مدار راس‌السرطان یکی دیگر از ٰ۱۰۰ رمان برتر جهان است. جریان‌ساز و شجاعانه، یکی از سنگ بناهای ادبیات مدرن است که مخاطب را وادار به بازنگری در مورد مفاهیمی چون هنر، آزادی و اخلاقیات می‌کند. داستان این اثر که در پاریس دهه‌ی ۱۹۳۰ می‌گذرد، به نویسنده‌ای آمریکایی می‌پردازد که زندگی عجیب و غریبی در میان تن‌فروشان و هنرمندان دارد.

اما خواندن این کتاب در صورتی ثمربخش است که آن را به چشم یک کارگاه آموزشی ببینید و به تمام آنچه که می‌گوید، عمل کنید. به این ترتیب آمادگی شما برای تبدیل شدن به آدمی بهتر و در نتیجه رهبری بهتر بیشتر می‌شود. همیشه فکر می‌کردم که کتاب‌ها قرن‌ها را ر‌ها می‌کنند، برای رسیدن تا ما. تا جایی که با دیدن این مرد فهمیدم این خواننده است که جابه جایی را ایجاد می‌کند. زیاد به این شیء پر از نشانه، که در دست داریم، مغرور نشویم، که تنها گواه این است که سفر رخ داده. دختر خدمتکار سری به من اطلاع می‌دهد که مدتی منتظرم بوده‌اند.

خرید اینترنتی جدیدترین کتاب ها

با هریک از زمستان‌ها به عنوان نوعی ناهنجاری خجالت‌آور رفتار می‌کنیم که باید پنهان یا نادیده گرفته شود. این یعنی از یک روند کاملا معمولی، چیزی محرمانه ساخته‌ایم و به موجب آن به افرادی که تحملش کرده‌اند وجه‌های منفور می‌بخشیم و وادارشان می‌کنیم از زندگی روزمره کناره‌گیری کنند تا شکست خود را پنهان سازند. با این حال، این کار را با هزینه زیادی انجام می‌دهیم. سپری کردن زمستان، عمیق‌ترین و بخردانه‌ترین لحظات تجربه انسانی ما را به ارمغان می‌آورد و خرد و حکمت در وجود افرادی که زمستان را سپری کرده‌اند خانه می‌کند.

به همین دلیل از این قسمت می‌توانید برای مشاهده تمامی آن‌ها اقدام کنید. «دن کیشوت» اثر درخشان «میگل دو سروانتس» ، داستان مردی را روایت می‌کند که آن‌قدر درگیر داستان‌های شوالیه‌های مختلف می‌شود که تصمیم می‌گیرد به یکی از آنها بدل شود. «دن کیشوت» که یکی از اولین رمان‌های بشری است در سال۱۶۱۲ به رشته‌ی تحریر درآمده و روایتگر رویدادهای ناگواری است که شخصیت اول داستان، «کیشوت» در طول سفرش به گوشه‌وکنار اسپانیا با آنها مواجه می‌شود. این آیینه‌ای است از زمستان من؛ یا دست کم آن طور که به نظر من می‌رسد.

این مورد یکی از سایت‌های محبوب برای دانلود کتاب الکترونیکی، کتب درسی و یادداشت‌های کلاسی رایگان در حوزه علوم کامپیوتر است. کتب الکترونیک موجود در این وب‌سایت عمدتاً در زمینه فناوری، طراحی وب، زبان‌های برنامه‌نویسی، ریاضیات، پایگاه داده، سیستم‌های عامل و دیگر موضوعات مرتبط می‌باشد. شما می‌توانید کتاب‌ها را بر اساس دسته‌بندی موضوعی، نویسندگان، ناشران یا مجوزها کاوش نمایید. در حال حاضر شامل ۱۲۱۱ کتاب الکترونیکی رایگان می‌باشد و این مجموعه در حال افزایش است. این وبگاه، شامل بخشی تحت عنوان محبوب‌ترین کتاب‌ها نیز هست.

  • این سایت شامل بخش‌های پرطرفدارترین کتاب‌ها، کتب جدید، پیشنهاد ویراستار و کتب دارای بالاترین رتبه و همچنین یک دکمه دانلود کتاب در صفحه اصلی برای دانلود سریع می‌باشد.
  • در این قسمت می‌توانید ترجمه و جلدهای مختلف کتاب‌های او به‌همراه خلاصه‌ای از کتاب‌های او را مطالعه کنید.
  • در بخش لیست رمان‌های ایرانی کتاب ملکوت بهرام صادقی رو دوبار آوردید.
  • کتاب جویندگان قدرت راهنمایی بی همتا است که به مردم کمک می کند تا استعداد های ویژه شان را کشف کرده و فرصتی پیدا کنند تا کاری که در آن مهارت داشته را هر روز انجام دهند.
  • علاوه بر این، همه ما از گوشی و کامپیوتر برای سرگرمی هم استفاده می‌کنیم.
  • بنابراین در گام بعدی باید خودتان دست به کار شوید تا اثر دلخواه و مناسب را پیدا کنید.
وقتی قرار باشد از اهمیت و تاثیر مطالعه و کتابخوانی صحبت کنیم، هرچه بگوییم باز هم کم گفته‌ایم! کتاب‌ها نه یک درمان بلکه شبیه به اکسیری هستند که بسیاری از غیرممکن‌ها را ممکن می‌کنند. کافی است جستجویی پیرامون تاثیر مطالعه روی بدن داشته باشید تا ببینید کتابخوانی چطور مشکلاتی مثل بی خوابی، افسردگی و ضعف حافظه را برطرف می‌کند. با انتخاب از میان آثار متنوع و دست چین شده ی ایران کتاب، می توانید مطمئن باشید که کتابی که در دست دارید، ارزش زمانی که برای آن صرف می کنید را دارد.

خرید کتاب با توجه به نقد و پیشنهاد خریداران