از آغاز اعتراضات در ایران، «۴۳ وکیل» بازداشت‌ شده‌اند-عرفان وکیلی

به طور کلی تهدید دیگران و ترساندن آن ها از انجام کاری و یا ترک کاری جرم محسوب شده و مجازات آن شلاق تا 74 ضربه و یا زندان از 2 ماه تا دو سال است. از دیگر پرونده هایی که توسط ایشان پیگیری شده است، وکالت پرونده آقای میرحسین موسوی، سعید لیلاز، کامبیز نوروزی، محمد عطریانفر و شاپور کاظمی بوده که ایشان برعهده داشتند. همکاران ما از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود، در صورت نیاز می‌تونید با کارشناسان دادسو تماس بگیرید. یک جلسه به صورت همزمان یا جداگانه برای خانم و آقا تنظیم می‌شود که توافقات مکتوب شود ثبت وکالت انجام شود. جلسات شما با وکیل بنا بر موقعیت شما به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. امکان پرداخت اقساطی حق الوکاله از طریق pay pal و کارت به کارت وجود دارد.

نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید. چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن.

اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. وکیل انحصار وراثت در ایران نیز نوعی دیگر از وکالت امور مدنی میباشد که در سال های اخیر مخاطبان بسیار زیادی داشته است. لطفا با کارشناسان حقوقی موسسه دادسو در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

  • از آن گذشته مبحث دفاع از عدالت است که وکیل مدافع با آن سر و کار دارد.
  • دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات – زیرا ریزترین موضوعی می تواند بر مسیر پرونده تأثیرگذار باشد و بی توجهی به آن آثار غیر قابل جبرانی برای وکیل به همراه بیاورد.
  • همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد.
  • اما تنها تعدادی محدود از این دانش آموختگان دارای مهارت و تجربه کافی می باشند و می توانند مدیریت پرونده های حقوقی مختلف را بر عهده گیرند و در این مسیر پیشرفت کنند، بنابراین انتخاب وکیل در ایران جز مواردی میباشد که نیاز به دقت و تحقیق فراوان دارد و نمی توان بدون تحقیق و بررسی دست به انتخاب زد.
  • وکلایی در ایران وجود دارد که بسیار نام آور هستند و همواره مورد اعتماد و اطمینان مردم واقع شده اند.

سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید. اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست.

همین وجۀ عدالت خواهیِ وکیل است که پرچم عدالت را همیشه سفید به رنگ صلح نگاه می‌دارد. وکیل مدافع داگستری، زمانی که به کانون وکلا وارد می‌شود نخستین امری که به او گوشزد می‌شود استقلال این نهاد است که در راستای عدالت‌خواهی ملزم به جریان است. شاید در ابتدا با خود فکر کنید قوانین کشورها به گونه ای طراحی شده اند که همه از ان اگاهی دارند .

مشاوره حقوقی ارث و میراث

به دستمزدی که بهترین وکیل ایران در صورت قبول وکالت و پیگیری پرونده در مراجع قضایی از موکل خود دریافت می کند، حق ‌الوکاله گفته می شود. توجه داشته باشید که ممکن است در برخی از پرونده ها و دعاوی که در دادگاه ها مطرح میشود، حق با شما باشد و با خود فکر کنید که به دلیل آشکار بودن این موضوع که حق با شما است، دیگر نیاز نیست تا با کمک یک وکیل و مشاوره با او روند دادرسی پرونده را طی کنید. هدف مجموعه وکیل سایا، فراهم کردن زمینه دسترسی همه افراد به بهترین وکلای ایران است.

طلاق با داشتن حق طلاق چگونه است؟

اصطلاحی تحت عنوان وکیل پایه یک دادگستری نیز وجود دارد که حتما آن را شنیده‌اید. هر وکیل پس از پایان دوره تحصیلی باید برای ورود در عرصه فعالیت‌های حقوقی و قضایی در آزمون کانون وکلای دادگستری شرکت کند. کسانی که موفق به قبولی در این آزمون می‌شوند، باید در مدت 18 ماه دوره کارآموزی وکالت را پشت سر بگذارند. در صورت طی کردن موفقیت آمیز این دوره به عنوان وکیل پایه یک دادگستری لقب می‌گیرند. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند.

این دسته از فعالان کرد ترکیه‌ای پس از آن‌که هفته گذشته عروسک‌هایی را به شکل آقای اردوغان از تیر چراغ برق آویزان کردند، روز اول بهمن نیز دوباره تظاهرات کردند. سوئد و فنلاند سه ماه پس از حمله روسیه به اوکراین، از بیم تکرار وضعیت مشابه، پس از دهه‌ها خودداری از درخواست برای عضویت در ناتو، حضور در این پیمان نظامی را در راستای حفظ امنیت و مرزهای خود ضروری دانستند. به گزارش گاردین و خبرگزاری فرانسه، آقای اردوغان روز دوشنبه، سوم بهمن، در نخستین واکنش رسمی به اقدام یک فرد راست افراطی مجله خبری وکیل اسکاندیناوی در سوزاندن قرآن، گفت کسانی که اجازه چنین توهین‌هایی را در مقابل سفارت ما می‌دهند، دیگر نمی‌توانند انتظار حمایت ما را از عضویت خود در ناتو داشته باشند. در این مدت، سد ساوه در استان مرکزی با ۴۸ میلیون مترمکعب حجم مخزن ۵۶ درصد کاهش نسبت به پارسال دارد و درصد پرشدگی آن نیز ۱۷ درصد است. بر اساس این گزارش، سد شمیل و نیان در استان هرمزگان با ۴۶ میلیون مترمکعب موجودی آب با کاهش ۵۷ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال روبه‌رو شده است و درصد پرشدگی کنونی این سد ۴۷ درصد است.

مسعود اسلامی‌مهر