بهترین لپ تاپ های بازار ایران + بررسی 7 بهترین لپ تاپ دنیا | behtarin-laptop

چند نکته منفی مانند تعداد کم پورت‌ها و تاچ پد کوچک نیز باید در نظر گرفته شود، اما به طور کلی، لنوو ThinkPad X1 Nano یکی از جدیدترین و بهترین لپتاپ های برند لنوو 2021 است که در یک پکیج کوچک ارائه می‌شود. حافظه کش پردازنده هم در حد ۱۲ مگابایت است و یقینا متناسب با سایر مشخصات فنی این لپ تاپ انتخاب شده است. حافظه رم ۱۶ گیگابایتی از همان نوع DDR4 برای این لپ تاپ تعبیه شده است و می‌توانید از ظرفیت بالای ۱ ترابایتی از نوع اس اس دی هم استفاده کنید. کارت گرافیک این لپ تاپ را هم انویدیا طراحی کرده است و مدل RTX 2060 تضمین خواهد کرد که تا حد زیادی می‌توانید به آن اعتماد کنید. این کارت گرافیک دارای ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی است و یقینا برای گیمینگ گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود و تا دو سه سال آینده نیازی به تعویض یا ارتقا دیده نمی‌شود.

ما هر جنبه از لپ تاپ، از جمله عملکرد آن ، عمر باتری ، صفحه نمایش ، بلندگوها و مدیریت گرما را مورد ارزیابی قرار میدهیم. اگر توانایی خرید اش را دارید ، ThinkPad X1 Carbon همچنان بهترین لپ تاپ لنوو است ، اما ThinkPad X13 یک گزینه دیگر عالی و ارزان قیمت است. اگر می خواهید کمی ارزان تر بخرید ، ThinkBook 13s گزینه عالی دیگری است.

بررسی کاغذ دیجیتال شیائومی مدل Mijia LCD

بهترین لپ تاپ های بازار ایران + بررسی 7 بهترین لپ تاپ دنیا | behtarin-laptop

علاوه بر این وزن سبک و طراحی چشم‌نواز خانواده Yoga، جذابیت این سیستم‌ها را دوچندان کرده و آن‌ها را به بهترین مدل لپ‌تاپ لنوو در دسته‌ یوگا بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۳۰ میلیون مبدل نموده است. از دیگر ویژگی های این سری از لپ تاپ های لنوو، صفحه نمایش 15.6 اینچ، شارژدهی بالای باطری و پدازنده های نسل جدید Core i7 شرکت اینتل می باشد. این لپ تاپ که به نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل یعنی Core i7-1280P با 14 هسته و 20 رشته مجهز شده می‌تواند تا سرعت 4.8 گیگاهرتز را پشتیبانی کند. این پردازنده که به لطف TDP بیست و هشت واتی، از سریع‌ترین پردازنده‌های موجود برای اولترابوک‌ها به حساب می‌آید، با وجود پردازنده گرافیکی Iris Xe قدرتی بی‌نظیر را در اجرای فعالیت‌های سبک و سنگین به نمایش می‌گذارد.

  • شرکت لجند در سال ۱۹۹۹ به بزرگترین فروشنده رایانه‌شخصی در منطقه آسیا – اقیانوسیه (به غیر از کشور ژاپن) دست‌یافت.
  • مدل های مختلفی همانند لنوو Legion 5 یا Legion 5 Pro یا حتی Legion 7 Slim در این دسته و در این سری لپ تاپ های گیمینگ لنوو قرار می‌گیرند.
  • از همین سال بود که لنوو کار خود را به شکل رسمی در بخش تولید کامپیوتر آغاز نمود.
  • لنوو فاکتورهای مهمی را در طول سالیان طولانی آزمون و خطا در پی عرضه لپ تاپ‌های متنوع به بازار مد نظر قرار داده است.
  • این لپ‌تاپ‌ها جزو محصولات لنوو با لولاهای 360 درجه هستند که از ماه اردیبهشت با پردازنده‌های رایزن 7 و یا نسل دوازدهم اینتل وارد بازارهای جهانی شدند.
  • ناگفته نماند بدنه این مدل از محصولات به نسبت باقی لپ تاپ ها از ضخامت و همچنین باتری قوی تری نیز برخوردار است.
مواظب باشید تا هیچگاه آب و سایر مایعات دیگر بر روی دستگاه شما نریزد و به هنگام خورد و خوراک خود نیز برای مدتی اصلا با لپ تاپ کار نکنید. با اینکه این مدل از محصولات در دسته گیم تولید شده اند اما می توان از آن ها برای انجام کارهای گرافیکی و هنری در سطح بالا نیز استفاده کرد. معمولا چنین لپ تاپ هایی در دو سایز ۱۳ و ۱۴ اینچی در بازار عرضه شده اند تا از حمل و نقل آسانی نیز برخوردار شوند. با توجه به استفاده اغلب انسان ها از این مدل رایانه های شخصی جهت تماشای فیلم، عکس و پخش موسیقی توجه به کیفیت خروجی تصویر و صدا از لپ تاپ بسیار مهم است.

سری لپ‌تاپ‌های لنوو؟