بهترین وکیل ایران گروه وکلای آریا دادیار-عرفان وکیلی

همیشه خوب است برای حل اختلافات حقوقی از بهترین وکیل ایران که تجربه کافی دارد کمک بگیرید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی و کیفری را حل و فصل نماید در کوتاه ترین وقت حکم دادگاه را به نفع شما اخذ نماید. هر زمینه از دعاوی حقوقی نظیر وکیل طلاق، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل بانکی، وکیل ملکی، وکیل کیفری و…. شغل وکالت، شغلی کاملاً تخصصی است که به تحصیلات دانشگاهی در رشته حقوق نیاز دارد. وکیل متخصصی است که در امور حقوقی به دیگران مشاوره و راهنمایی می‌دهد و از حق فرد یا گروهی از افراد حمایت می‌کند. معمولاً افراد بعد از بستن قرارداد وکالت، از وکلا برای انجام امور حقوقی یا دفاع از حق و شنیدن صدایشان کمک می‌گیرند. بهترین وکیل ایران، در دادگاه‌ های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و غیره در زمینه امور مدنی به دفاع از حقوق موکلین خود می پردازد.

همچنین وکلا باید بدانند که چگونه ایمیل‌ها یا مکاتبات رسمی را بنویسند و در مکالمات تلفنی ارتباط مؤثر برقرار کنند. احتمالاً شما هم تا‌به‌حال جملاتی از قبیل «برای موفقیت در شغلتان، باید به شغل خود علاقه داشته باشید» را شنیده‌اید. این جمله باید برای اغلب وکلا صدق کند؛ زیرا وکالت معمولاً شغل پراسترس و پرفشاری است و اگر در آن علاقه وجود نداشته باشد، نمی‌توان در آن نیز موفق شد.

دانش حقوقی موردنیاز برای وکیل خانواده بسیار متفاوت از دانش حقوقی موردنیاز برای وکیل کیفری است؛ به همین دلیل اغلب وکلای موفق، کسانی هستند که در یک حوزه خاص، تخصص و دانش زیادی کسب می‌کنند و حوزه فعالیت خود را می‌شناسند. در سال‌های اخیر زنان در عرصه شغل و کسب‌و‌کار، بیشتر از قبل فعال بوده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که باوجود موانع زیادی که پیش روی آن‌ها توسط جامعه گذاشته شده است، همچنان این فعالیت را ادامه و افزایش دهند. با توجه به آن‌که خانم‌ها مخصوصاً خانم‌های متأهل، معمولاً موانع و مشکلات زیادی را برای رسیدن به یک جایگاه شغلی خوب پشت سر می‌گذارند، افرادی بسیار سخت‌کوش هستند و مخصوصاً در جایگاه وکیل خانواده، بسیار موفق می‌شوند. 3- بهترین وکیل ایران نمی ‌تواند نسبت به موضوعی که قبلاً به واسطه ی سمت قضایی یا حکمیت (داوری)، در خصوص آن اظهارنظر کتبی نموده است، قبول وکالت نماید.

جناب آقای محمود عرفانی

یکی از دغدغه های مردم در هنگام مواجه شدن با مشکلات حقوقی در حوزه های مختلف، پیدا کردن بهترین وکیل می باشد. خصوصا در ایران که نیاز به بهترین مجله خبری وکیل الزامی می باشد زیرا ممکن است حداقل برای یک بار هم که شده است درگیر مشکلات ملکی، کیفری، خانوادگی، طلاق، ثبتی و غیره شویم، بنابراین نیاز به کسی داریم تا پرونده های حقوقی را بهترین شکل ممکنه مدیریت کند. با وجود پیچیده بودن پرونده ها و زمانبر بودن آن ها، تنها یک وکیل خوب و خبره است که می تواند پرونده های حقوقی را به پیش ببرد و دفاعیات خیلی خوبی را در دادگاه به عمل آورد و از ضررهای مالی موکل جلوگیری به عمل آورد. آقای دکتر عبدالله شمس وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان و نویسنده کتاب های مرجع دانشگاهی و منبع اصلی آزمون وکالت در درس آیین دادرسی مدنی و همچنین استاد مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. ایشان تحصیلات خود را در کشور فرانسه به اتمام رساندند و موفق به دریافت مدرک دکتری شدند.

به‌عنوان‌مثال، وکیل محیط‌زیست یا وکیل قراردادی نیز از انواع دیگر شغل وکالت است. معمولاً وکلای کیفری در یکی از دو حوزه وکیل دادگستری یا وکیل مدافع فعالیت می‌کنند. وکلای دادگستری، نماینده‌ دولت یا شخصی هستند که جرم علیه آن‌ها مرتکب شده است؛ اما وکلای مدافع، نماینده متهم به جنایت هستند. توجه داشته باشید که شرکت‌های دولتی می‌توانند برای انجام امور حقوقی خود، مشاوران حقوقی را به‌عنوان نماینده خود معرفی کنند؛ اما شرکت‌های خصوصی فقط می‌توانند از وکلای پایه‌یک دادگستری به این منظور کمک بگیرند. وکلای تجاری که به وکلای شرکت نیز معروف هستند، امور حقوقی مربوط به تشکیل یک شرکت، تنظیم قراردادهای مختلف و مسائل و مشکلات مربوط به انطباق شرکت را بر عهده دارند و اطمینان حاصل می‌کنند که همه معاملات شرکت در محدوده قوانین کشوری انجام می‌شوند.

در صورتی که کارت ملی شما هوشمند نیست یا سیم کارت فعالی در ایران ندارید، باید راه دوم را انتخاب کنید. سامانه میخک (مدیریت یکپارچه خدمات کنسولگری) یا همان سامانه تاک قدیم، راه دیگری برای وکالت دادن به وکیل در ایران هست. برای این کار باید در این سامانه ثبت نام کرده و یک پروفایل تشکیل دهید تا بتوانید کد رهگیری دریافت کنید. در صورتی که برای ثبت نام در هر یک از این سامانه‌ها نیاز به راهنمایی دارید، از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید.

بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید.

وکیل در کیش

مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. نامبرده فارغ‌التحصیل رتبه‌ی یک دکتری بوده و در سوابق خود عضویت در هیئت علمی دانشگاه، سابقه‌ی قضاوت، رتبه دوم کارآموزی قضاوت تهران، نگارش کاملترین شرح قانون مجازات اسلامی در 4 جلد را دارا هستند. همچنین نگارش چندین مقاله‌ی علمی – پژوهشی و وکالت در پرونده‌های مهم از دیگر افتخارات ایشان است.

یک وکیل موفق و خبره، وکیلی است که بتواند به تمامی قوانین و تبصره های حقوقی در زمینه های مختلف، تسلط و تمرکز کافی داشته باشد تا با مواجه شدن با مشکلات مختلف حقوقی، بهتر بتواند آن ها را حل کرده و به موکلینش در این زمینه کمک کند. عضویت در کمیسیون آموزش و داوری کانون وکلای دادگستری مرکز، عضویت در انجمن ایرانی حقوق بین الملل کیفری از دیگر سوابق کاری آقای قنبرپور است. همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند. سپس به ایران بازگشتند تا به تدریس حقوق بین الملل خصوصی بپردازند و پس از دریافت پروانه وکالت، این حرفه را آغاز کردند.

  • واقعیت این است که تعداد وکلای خبره‌ای که از چنین ویژگی برخوردار هستند، بسیار محدود است.
  • تنها دو راه برای وکالت دادن ایرانیان خارج از کشور، به وکیل در ایران وجود دارد.
  • به جای اینکه مدام در آگهی‌های استخدام وکیل به دنبال موقعیت شغلی مناسب باشید، پروفایل اختصاصی خود را در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای ایجاد کنید.
  • هرگاه بهترین وکیل ایران در مراجع قضایی از حقوق کارکنان دولتی دفاع کند، به او وکیل سازمانی می ‌گویند.
  • دعاوی کیفری، دعاوی هستند که برای رسیدگی به موضوعاتی که قانون گذار آنها را به موجب قانون ممنوع و مستوجب مجازات دانسته است مطرح می شوند.