بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران وکیل خوب در تهران-عرفان وکیلی

بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند. انجام طلاق توافقی در تهران از جمله خدمات ما در دفتر وکلای حامیان عدالت است. تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری تهران در طی مراحل طلاق در مدت زمان کوتاه که مقتضای رسیدگی دادگاه های خانواده است به صورت کاملا قانونی شما را یاری می کنند. معمولا مردم بعد از مواجه شدن با مشکل حقوقی، به جستجوی یک وکیل پایه یک دادگستری هستند.

لیست بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است. از طرف دیگر لازم به ذکر است که بسیاری از این دسته از افراد و وکلای دادگستری، تحصیلات خود را در گرایش‌های تخصصی‌تر نیز تکمیل می‌نمایند و توانایی و مهارت خاصی را در زمینه وکالت تخصصی در حیطه مربوط به خود را دارند . بنابر این عوامل می‌توان این طور نتیجه گرفت که یک وکیل پایه یک دادگستری، حتی اگر در زمینه موضوعی دیگر مانند خانواده، صاحب تخصص باشد، می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی و کیفری نیز فعالیت داشته باشد و در این زمینه، هیچگونه محدودیتی برای وی وجود ندارد.

وکیل مجرب یا وکیل تضمینی دارای چه مشخصاتی است؟؟ ما زمانی به وکیل نیاز پیدا می‌کنیم که همواره به مشکلی قانونی برخورد کنیم. درست است که امروزه افراد زیادی وارد حرفه‌ی وکالت شده‌اند اما پیدا کردن وکیلی که دارای اطلاعات بالا نسبت به راه و چاه پرونده‌ی کیفری، مالی، خانوادگی و.. باشد و بتواند با استفاده از قوانین موجود به خوبی مشکل را حل نماید کار سختی است.

همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. و همچنین مشاوران حقوقی، افرادی هستند که به واسطه‌ی دانش و تخصصی که در انجام کارهای حقوقی بدست‌ آورده‌اند، می‌توانند حقوق قانونی موکلین را پس بگیرند. از آنجایی که انتخاب یک وکیلِ خوب، به زمان و هزینه‌ی زیادی احتیاج دارد؛ می‌بایست نهایت دقت را در انتخاب وکیل به کار برد. زیرا با انتخاب یک وکیل بی‌تجربه، عواقب مادی و معنوی که در مسیر حل پرونده به وجود می‌آید، می‌تواند بسیار جبران‌ناپذیر باشد.

چون که بعضی از این معامله ها اگر به روش اصولی و قانونی انجام نشوند می توانند باعث ایجاد دعاوی حقوقی شوند. با توجه به اینکه موضوع دعاوی ملکی اهمیت زیادی دارد و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز در دعاوی مربوط به املاک و مستغلات، بهتر است هر یک از طرفین برای جلوگیری از ضایع شدن حق خود و دیگری از یک وکیل ملکی کمک بگیرند. از خصوصیات یک وکیل مورد اعتماد میتوان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز در پروسه پیگیری پرونده، مجله خبری وکیل اشاره کرد. در ادامه تعدادی از ویژگی های بهترین وکیل را شرح میدهیم. همچنین سابقه وکالت و مشاوره حقوقی در پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و … را دارد. وکیلمعاضدتی نیز در صورتی که در دادگاه برای دفاع از حق موکل در دعاوی حقوقی وجودوکیلالزامی باشد و موکل به دلایلی امکان اخذوکیلرا نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موکل را مشخص می‌نماید و به تشخیص معاضدت از کانون وکلاوکیلی را برای دفاع از حقوق او در نظر می‌گیرد.

بنابراین، مشکلات و مسائلی که برای افراد ساکن در این شهر رخ می‌دهد، بیش از سایر نقاط کشور است. مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند. به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند.

مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید. وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. مهارت تصمیم‌گیری امروزه به یک دانش مستقل تبدیل شده که به کمک اصول محاسباتی دقیق انجام می‌شود. بسیاری از وکلای با سابقه در مواجهه با موقعیت‌های دشوار و بحرانی، بر اساس تجربه و شم تصمیم‌گیری حاصل از برخورد با پرونده‌های متعدد عمل می‌کنند.

  • در دنیایی که مسائل حقوقی دارای سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود هستند و نیازمندند تا با دانش پیشرفته و تخصصی، آنها را مورد بررسی قرار داد، نمی‌توان بدون برنامه راه را هموار ساخت.
  • یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال کارآمدترین روش‌های مشاوره استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی است.
  • اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید.
  • تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است.

وکیل پایه یک دادگستری به کسی گفته می شود که بعد از به پایان رساندن تحصیلات دانشگاهی خود در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق، در آزمون وکلای دادگستری شرکت کرده و در رقابتی سنگین، موفق به کسب رتبه ی قابل قبول می شود و سپس به عنوان کارآموز وکالت مشغول به کار می شود. در واقع هر شخصی ممکن است در طول زندگی اش، با مشکلات حقوقی مانند ملکی، کیفری، طلاق، خانوادگی، ثبتی و غیره مواجه شود که در این شرایط به یک وکیل خوب و مجرب نیاز دارد. برخی وکلا هستند که در چند حوزه وکالتی تخصص و مهارت داشته و فعالیت می کنند و برخی از وکلا هم هستند که فقط در یک حوزه مشغول به کار هستند و تخصص دارند. بنابراین باید وکیلی را انتخاب کنید که تخصص اش در حیطه مشکل حقوقی شما باشد. جناب آقای سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری و حقوقدان متولد ۱۳۳۲ در نطنز بوده و دارای تحصیلات فوق‌ لیسانس الكترونیك هوایی از دانشگاه هوایی و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی و لیسانس حقوق در سال ۶۱ و فوق‌ لیسانس حقوق و دكترای حقوق می باشد.

برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند.

تا از بهترین وکیل تهران⚖️【سال1401】