بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران وکیل خوب در تهران-عرفان وکیلی

اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید. مقاله های حقوقی متعدد که در نشریه های داخلی به چاپ رسیده است.

بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های ملکی معمولا جزو پیچیده‌ترین پرونده ها هستند. پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند.

  • دعاوی مربوط به امور وکالت با طرح شکایت در دادگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند.
  • با توجه به اینکه رشته حقوق در ایران همانند سایر کشورها، یکی از رشته های پرطرفدار است، به همین نسبت وکلای بسیار خوبی از بین فارغ التحصیلان این رشته مشغول به فعالیت در سراسر کشور ایران هستند.
  • وکیل پایه یک دادگستری به کسی گفته می شود که بعد از به پایان رساندن تحصیلات دانشگاهی خود در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق، در آزمون وکلای دادگستری شرکت کرده و در رقابتی سنگین، موفق به کسب رتبه ی قابل قبول می شود و سپس به عنوان کارآموز وکالت مشغول به کار می شود.
  • در این مقاله هم برای راحتی شما سعی کرده ایم وکلایی که کارکشته هستند را معرفی کنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد سوابق آن ها تا انتهای مقاله همراه ما در برترین وکیل باشید.

کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد. باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید.

اهل مطالعه بودن و اطلاع داشتن از جدیدترین تغییرات قانونی در رابطه با حیطه‌ی کاری خود. قیمت زمین، ملک، آپارتمان و اموال غیر منقول روز به روز رو به افزایش است. در همه ی مشاغل مسلما افرادی که خبره و ماهر باشند ارزش بیشتری دارند و وکلا هم از این قاعده مستثنی نیستند. تحصیلات عالی در رشته حقوق و یا در رشته‌های مرتبط به آن را حداقل تا مقطع کارشناسی داشته است.

انواع تخصص‌ها در حوزه وکالت

تمامی اشخاصی که مشکلات حقوقی دارند یک دغدغه بسیار مهم دارند و آن انتخاب بهترین وکیل در تهران می‌باشد. زیرا هر شخص اطلاعات کافی در رابطه با قوانین حقوقی ندارد که بتواند از خود دفاع کند. از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخابوکیل حرفه‌ای در تهران مراجعه به موسسات حقوقی است. دلیل این کار این است که در موسسات حقوقی تعداد وکیل‌های بیشتری فعالیت می‌کنند و می توانند در هر زمینه‌ای چندین وکیل خوب را به شما معرفی کنند. همه امور حقوقی مانند تنظیم قراردادها، ارائه راهکارها برای حل بحران‌های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، چک و سفته، تنظیم دادخواست‌ها و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود. در یک یا چند موضوع خاص تبحر و تخصص داشته و خدمات خود را در این مباحث به کاربران ارائه دهد.

آیا وکیل دادگستری یا مشاور حقوقی دارای حیطه های تشخیصی هستند؟

همچنین عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارگروه قضایی تحقیق سند چشم انداز بیست ساله و دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته المپیک و عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور از سوابق اجرایی ایشان می باشد. همچنین عضو کمیته انضباطی باشگاه استقلال و مشاور حقوقی مدیر عامل به مدت 2 سال بوده اند. ایشان عضو حقوقدان مجله خبری وکیل کمیته انضباطی دانشکده علوم و فنون دریایی و … می باشد و دارای سوابق اجرایی، اداری حرفه ای، آموزشی و آثار تالیفی متعدد حقوقی هستند. با توجه به اینکه رشته حقوق در ایران همانند سایر کشورها، یکی از رشته های پرطرفدار است، به همین نسبت وکلای بسیار خوبی از بین فارغ التحصیلان این رشته مشغول به فعالیت در سراسر کشور ایران هستند.