لیست بهترین وکلای وکیل تهران تهران صفحه 1 وکالت آنلاین-عرفان وکیلی

موسسه حقوقی تهران وکیل دارای وکلای با سوابق درخشان و متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف می‌باشد و با توجه به حوزه‌ی مشکل و پرونده‌ی دعوی شما، شما را به وکیل متخصص و مجرب همان حوزه ارجاع دهد تا بتوانید بدون اتلاف وقت و با هزینه‌ی مناسب به نتیجه برسید. موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملا تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی کیفری خانواده دیوان عدالت اداری و… نکته متمایز موسسه حقوقی تهران وکیل با دیگر موسسات حقوقی انجام پرونده ها توسط وکلای تخصصی می باشد. تمامی پرونده ها در مجموعه توسط وکلای پایه یک انجام شده و روند کاری مجموعه به این شکل است که ابتدا موکلین توسط وکلای مجموعه مشاوره حقوقی ابتدایی شده سپس بعد از حضور موکلین در دفتر مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می پذیرد. نکته حائز اهمیت رایگان بودن مشاوره حقوقی تلفنی در تهران وکیل می باشد و در صورت انعقاد قرارداد وکالتی مشاوره حضوری نیز رایگان می باشد.

بهترین وکلای مجموعه حقوقی وکالت تاپ به شرح ذیل می باشد :

زیرا وکیل با بررسی همه جانبه موقعیت و شرایط شما و دادن اطلاعات و آگاهی به شما می تواند هشدار های لازم را گوشزد و با توجه به تجربه در صورت قبول وکالت، شما را به سر منزل مقصود برساند. اما در مقابل باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نهایی، کاهش استرس و تضمین موفقیت خواهد شد. که یک وکیل خوب در تهران به دلیل نوع شغلش زمانی محدود برای انجام و اتمام هر کاری دارد. و تعداد محدودی پرونده را در زمان معین می تواند قبول کند.

امروزه نیاز ‌به یک وکیل خوب در تهران به‌شدت احساس می‌شود. مؤسسه حقوقی جستجوی وکیل با معرفی بهترین وکیل در تهران، به شما کمک می‌کند به تمام ویژگی‌های بالا در یک وکیل دست پیدا کنید و در زمینه‌های مختلف از مشاوره و دانش او بهره‌مند شوید. ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند. حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد.

وکیل پایه یک دادگستری  :

که بر این اساس باید طبق قوانین و ماده های وضع شده در کانون وکلا عمل شود. و عدم توجه به این تعرفه ها و دریافت هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد. موسسه ما سعی خود را در تشکیل مجموعه از بهترین وکیل در تهران داشته و در این زمینه موفق بوده است.

  • بهترین وکیل تهران در حامیان عدالت می تواند سیر طلاق را با توجه به تجربه و آشنایی با رویه دادگاه برای شما همراه کند.
  • موسسه حقوقی صلح صدرا متشکل از بهترین وکیل پایه یک در تهران می باشد.
  • وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی.
  • از مهمترین اهداف آقای اسلامی مهر به عنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا، ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه های حقوقی و تجاری می باشد.

قبول پرونده های ارث و امور حسبی وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه مهرور 2 . قبول پرونده های حقوقی وکیل پایه یک دادگستری خانم الهام قریشی 3 . قبول پرونده های ثبتی و دعاوی ملکی وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای خدّامی 4 . قبول پرونده های کیفری وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه مهرور 5 . قبول پرونده های خانواده وکیل پایه یک دادگستری خانم الهام قریشی وکالت یکی از قدیمی‌ترین مشاغل و جایگاه‌های اجتماعی است که مردم دنیا از دیرباز با تعریف و شرح وظایف آن آشنا بوده‌اند.

کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به وکالت آنلاین می باشد. تا بتوانیم برای امور اداری خود بهترین وکی را انتخاب کنیم. پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند. سلام.شما دوراه دارید.تقاضای اعمال ماده 477 از طریق دیوان مجله خبری وکیل عالی کشور و راه دوم مراجعه به فروشنده فضولی جهت استرداد مبلغ ثمن معامله. ممنونم از شما آقای ایزدی بابت اینکه نظرتون رو با سایت وکیل پایتخت به اشتراک گذاشتید. وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند.

بهترین وکیل تهران و نحوه سوال از آن