لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-عرفان وکیلی

چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد.

  • گروه وکلای صلح صدرا آماده پذیرش کلیه دعاوی موکلین عزیز می‌باشد.
  • عضویت وکلا و کارشناسان متخصص و توانا از سراسر کشور و جهان مشاوره حقوقی، خدمت دیگری است که ما افتخار ارائه ی آن را به هم وطنان عزیز پیدا کرده ایم.
  • می توانید از مشاوره رایگان موسسه دادورزان استفاده کنید.
  • برای مشاوره و ارائه راهکارها توسط وکیل برای دعاوی ثبتی، توصیه می شود تا به بهترین وکیل در تهران مراجعه نمایید.
وکالت امری بسیار تخصصی است و باید حتما توسط بهترین وکیل در تهران و یا کارشناس حقوقی باتجربه انجام شود. گروه وکلای صلح صدرا آماده پذیرش کلیه دعاوی موکلین عزیز می‌باشد. دعاوی ثبتی جزو پیچیده ترین دعاوی در حوزه مربوط به حقوق است و نیاز به وکیلی خبره و متخصص دارد تا بتواند مشکلات در این زمینه را به بهترین نحو انجام دهد. دعاوی ثبتی شامل ثبت اسناد و املاک، ثبت مالکیت صنعتی، ثبت علائم تجاری، ثبت شرکت های تجاری و موسسات غیرتجاری و کلیه موارد مربوط به دفاتر اسناد رسمی است. برای مشاوره و ارائه راهکارها توسط وکیل برای دعاوی ثبتی، توصیه می شود تا به بهترین وکیل در تهران مراجعه نمایید.

بنیان وکلا دادحامی در نظر دارد با بروز رسانی در خدمات حقوقی کشور و ارتقاء خدمات وکالتی از سیستم سنتی به سبک نوین و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه این قبیل خدمات به اشخاص (اعم از حقیقی و حقوقی) کمک شایانی بنماید. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. اگه یکی از شما وکیل های مخترم راهنمایی کنید سپاسگذار می شم.

انواع تخصص‌ها در حوزه وکالت

ما با داشتن وکیل کیفری توانسته ایم در انجام امور تخصّصی و قبول پرونده های کیفری ( حتی با احتمال پیروزی کم-زیاد )نقش خود را به خوبی ایفا کنیم. این یک نمونه از مشکلاتی است که شما با یک وکیل حرفه ای و کاربلد کار نمی کنید و این مشکلات هم ایجاد می شود. کلیه مجله خبری وکیل حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه حقوقی دادارمنش می‌باشد. دارای سرعت بالا برای انجامِ به موقع فرآیندهای پرونده و همچنین صبور بودن برای رسیدن به بهترین نتیجه در زمانِ درست. آشنا بودن به تمامی روندهای دادگاهی که با پرونده‌های ملکی در ارتباط هستند.

سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

چنان چه قصد داریدبهترین وکیل حقوقی در تهرانرا انتخاب کنید بررسی که آیا ویژگی های زیر را دارد یا خیر. خیلی از افراد از ما سوال می پرسند که چه موقع باید به سراغ یک وکیل حقوقی در تهران برویم. وکیل باسابقه در تهران که تجربه پرونده های زیادی دارد و موفق به اخذ رای قاضی و دادگاه شده است میتواند به عنوان بهترین وکیل در نظر گرفته شود زیرا علاوه بر داشتن اطلاعات ، تجربه ی کافی و موفقی را دارد که میتواند در حل پرونده ی شما موثر باشد. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که به قانون تجارت و نیز قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد. با روند دعاوی مالی در دادگاه، اجرای ثبت و شورای حل اختلاف آشنا باشد.

وکیل‌ تهران

نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه.

یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با انتخاب وکیل آن است که وکیل مهارت بالایی در درک افراد و نیازهایشان داشته باشد. این موضوع از آن جهت بسیار دارای اهمیت می باشد که معمولا افرادی که به بهترین وکیل در تهران مراجعه می کنند، در شرایط روحی مناسبی نیستند. به همین علت بسیار اهمیت دارد که وکیل بتواند به خوبی با افراد ارتباط برقرار کند و آن ها را به درستی آگاه نماید. وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.