لیست وکلای شیراز وکیل شیراز وکیل پایه یک دادگستری دادراه-عرفان وکیلی

محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد.

در چه مواردی به وکیل نیاز داریم؟مسائل حقوقی مانند مهریه، طلاق، کلاهبرداری، سرقت، قتل، مزاحمت، نفقه، کودک آزاری، تجاوز و … از جمله مواردی هستند که وکیل در شیراز به خوبی می تواند آن ها را حل و فصل نماید. چرا باید وکیل داشته باشیم؟همانطور که وقتی مریض می شویم به دکتر مراجعه می کنیم، مسائل حقوقی را نیز باید به وکیل شیراز واگذار کنیم. هزینه وکیل طلاق توافقی یا همان حق الوکاله وکیل در شیراز برای هر وکیل متفاوت است ولی معمولا نصف مبلغ در اول کار و باقی بعد از صادر شدن رای قطعی دریافت میگردد.

وکیل ارث در شیراز

زیرا افراد ممکن است در امور مختلف مانند امضای قرارداد های کاری و تجاری، امضای اسناد مختلف، خانواده و همسر نیاز به یک وکیل خوب داشته باشد. اگر در شهر دوست داشتنی شیراز زندگی می کنید و به دلایل مختلف به یک وکیل خوب در شیراز نیازمند هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز هستید در لیست بالا می‌توان خیلی از وکیل هایی که در شهر شیراز مشغول به فعالیت می باشند را مشاهده نمایید. اگر وکیل یک وکیل پایه یک دادگستری باشد در بالای آن عبارت وکیل پایه یک دادگستری در شده است.

شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم. هر یک از اشخاص به فراخور مناسبات همگانی خود دچار برخی مشکلات و گره های حقوقی می شوند. برای حل این مشکلات و گشودن گره ها لازم است تا افرادی باشند که به عنوان راهنما و مشاور برای هر یک از ما عمل کنند.

  • ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و در دعاوی های مختلف حقوقی مانند ملکی، کیفری، حقوقی، ثبتی و ملکی هم تخصص و مهارت دارد.
  • امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم.
  • حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد.
  • وکیل راستی، به عنوان یک وکیل حرفه ای و باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی خانواده، انواع دعاوی کیفری، دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی و … می‌باشد.

با دقت به این موضوع که قوانین ملکی شیراز تا حدودی سخت است در صورت به وجود آمدن هر نوع مشکلی در این حوزه باید به بهترین وکلای شیراز ملکی خبره مراجعه نمایید. در هنگام خریدن ملک پای مقدار زیادی از سرمایه شخص وسط است؛ پس باید خرید ملک به صورت کاملا آگاهانه باشد و بدون اطلاعات انجام نشود و این امر باید تحت نظر مجرب ترین وکیل شیراز انجام گردد. قوانین مربوط به امور ملکی تا حدود زیادی سخت است، پیشنهاد ما به شما مشاوره حقوقی با موسسه حقوقی شیراز و تماس با شمارهبهترین وکیل شیراز است که از تمامی این تبصره ها و ماده ها و حقوق مدنی مطلع است.

از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. اسماعیل ساربانی وکیل پایه یک دادگستری می باشند که با توجه به سابقه بالایی که در حوزه های مختلف وکالتی دارند به عنوان مشاور و وکیل در موسسات و سازمان های معتبر نیز فعالیت دارند و به عنوان یکی از بهترین مجله خبری وکیل معرفی می شوند. خریدن ملک، جز مهمترین خریدهای هر فرد است، بنابراین احتیاج به وکیل ملکی در شیراز داریم.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز【آپدیت1401】

وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید. این امکان وجود دارد که هر یک از افراد در جامعه به دلایل مختلفی به یاری و مشورت با فردی خبره و ماهر در کارهای حقوقی و قضایی خود احتیاج پیدا کند. بنابراین باید به طور کامل با راهنمای انتخاب وکیل در شیرازآشنا باشید تا بتوانید به راحتیبهترین وکیل شیرازتضمینی را برای برطرف نمودن مسائل خود پیدا کنید. از اصلی ترینویژگی های وکیل خوبمی تواند این باشد که به مسئولیت های خود آگاهی کامل داشته باشد. او قبل از اینکه به جلسات دادگاه وارد شود و از موکلان خود دفاع نماید، باید پروژه ها را به طور کامل مرور کرده باشد و اطلاعات کافی در مورد آن پرونده به دست آورده باشد. یکوکیل خوب در شیراز وظیفه دارد تا همه سعی خود را برای موفقیت در پرونده موکل انجام دهد.

وکیل جرایم اقتصادی در شیراز