لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-عرفان وکیلی

در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید.

وکالت پرونده های متعدد حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و دعاوی علیه بانک ها را برعهده داشته اند که با فن بیان و آشنایی با قوانین و پشتکار فراوان در این زمینه و از همه مهمتر تجربه چندین ساله در حوزه وکالت، توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان را جلب کنند. انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در میان انبوهی مجله خبری وکیل از وکلا کار بسیار سختی است. به طور کلی می توان گفت که وکلای پایه یک دادگستری صلاحیت وکالت تمامی پرونده ها را دارند و در نوبه خود بهترین هستند، اما ما در این مقاله باید از میان آن ها 10 نفر را انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم. در ادامه مقاله وکیل پایه یک دادگستری در تهران همراه ما در برترین وکیل باشید.

وکیل برتر تهران | وکلای برتر تهران

ایشان با تجربه ای که در حرفه وکالت کسب کرده اند، بهترین خدمات را به متقاضیان خود ارائه می دهند. آقای دمرچلی به افرادی که در خارج و داخل کشور هستند، مشاوره می دهند و بیش از 1000 پرونده موفق داشته اند. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

آقای سروش سلامیان وکیل پایه یک دادگستری، کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل و دارای بیش از یک دهه فعالیت حقوقی تجاری است. تخصص ایشان در زمینه پرونده های ملکی، تجاری، بازرگانی با طرف های ایرانی و خارجی، مشاوره به شرکت های بین المللی و ایرانی، وکالت و داوری در دعاوی ملکی و کیفری و تنظیم و نظارت بر قراردادهای گوناگون به دو زبان فارسی و انگلیسی است. جمعی از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با بیش از ۱0 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده گرد هم آمده اند و آماده ارائه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در تهران، کرج و هموطنان خارج از کشور می باشند. گروه حقوقی دادارمنش به کمک بهترین گروه از انواع وکیل در شمال تهران توانسته است پرونده‌های فراوانی را در موضوعات مختلف به دست بگیرد. در دنیایی که مسائل حقوقی دارای سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود هستند و نیازمندند تا با دانش پیشرفته و تخصصی، آنها را مورد بررسی قرار داد، نمی‌توان بدون برنامه راه را هموار ساخت. شما برای حل مشکلات حقوقی خود به کمک و مشاوره‌ی حقوقی فردی متخصص نیاز دارید.

زمینه فعالیت بهترین وکیل در چه مواردی است

پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … باید به موقع در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند، اگر سند، مدرک و یا اسناد دیگری از موکل دریافت کرد رسیدی به او تحویل دهد، تمامی دادخواست ها، لوایح و قراردادها را تنظیم کند و …. ضمانت قطعی نتیجه پرونده توسط وکیل، خارج از عرف وکالت می باشد.

  • که ارزش آن بسیار گرانبهاست و از وقت به دست آمده و اختیار و توانی که جامعه در اختیار او نهاده است، نهایت استفاده را برای خدمت واقعی ببرد.
  • وکیل پایه یک دادگستری در تهران است و در زمینه دعاوی های مختلف اعم از کیفری، ملکی، تجاری، مالی، ثبتی، طلاق و غیره فعالیت دارد.
  • وکلای متخصص و با تجربه و پرهیز از وعده و وعیدهای غیر ممکن و عدم قبول پرونده هایی که امکان تحقق ندارند.
  • وکیل شما علاوه بر اینکه باید بتواند قاطعانه از حق شما دفاع کند، می‌بایست با دلسوزیِ تمام و همانند عضوی از خانواده، نگران تصمیماتی باشد که در روند پرونده گرفته می‌شود.