نحوه استفاده از بخارشوی برای شستن مبل ، فرش ، موکت و دیوار کارن تجارت بهین | asilbekharid

بخارشوی پارچه مبل برای تمیز کردن و بخارشوی دستی برای سطوح سخت و کوچک مناسب هستند. دستگاه تمیز کننده باید به صورت دستی باشد یا لوله جداشدنی یا شلنگ داشته باشد. موردی که شما فکر می کنید بر روی سطح مورد نظر شما بهتر عمل می کند را انتخاب کنید. سعی کردیم در این مقاله به صورت کامل درباره نحوه شستشوی مبل با بخارشوی برای شما توضیح دهیم.

از سری‌های مناسب بخارشوی استفاده کنید

اگر چه استفاده از وسایلی مثل بخارشو برای پاک کردن لکه های مبل و فرش کارساز است اما ممکن است که لکه ها عمیق تر و سخت تر باشند و استفاده از بخارشو تاثیر گذارنباشد. این روش بسیار کاربردی است و در صورت استفاده اصولی از این دستگاه می توانید کار تمیز کردن مبل را تا اندازه زیادی راحت تر کنید. شستشوی مبل استیل از خدمات مبلشویی در منزل هوم سرویز استفاده کنید. به یاد داشته باشید ما در مرکز خدمات ایران هموراه بهترین تکنسین را جهت مبل شویی در منزل با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به شما معرفی می‌کنیم. به جای صابون و آب ، می توانید از سرکه برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.

بخارشوی عرشیا مدل SC786-1245

نحوه استفاده از بخارشوی برای شستن مبل ، فرش ، موکت و دیوار کارن تجارت بهین | asilbekharid

در دفترچه راهنما، مواردی مثل میزان مناسب ترکیب آب با شامپو مبل شوی، درجه حرارت مناسب برای تولید بخار و … آمده است. شستن امکان پوسیدگی فوم و اسکلت مبل بعد ازمدتی وجود دارد. با توجه به قیمت بالای مبلمان، مبل شویی در خانه وپرداخت هزینه مبل شویی، مقرون به صرفه ترین روش تمیز کردن مبل درمنزل محسوب می شود. گاهی لکه های ایجاد شده بر روی مبل با یک شستشوی سطحی ازبین نخواهند رفت و نیاز به شستشوی مبل در منزل است. شستشوی مبل با بخارشوی یک نظافت کامل، کم‌زحمت و با نتیجه‌ای عالی است. خصوصا زمانی که مشاهده می‌کنید مبلمان شما با کم‌ترین زحمت کاملا ضدعفونی شده و از تمیزی می‌درخشد.

شیشه شوی کرشر مدل WV2 Black Edition

به آرامی با پارچه ای تمیز به صورت دایره ای بر روی لکه بکشید و کمک کنید تا ذرات با پارچه آغشته به سرکه تمیز شوند. لازم نیست که همان موقع قسمتهای بزرگ را بخارشویی کنید. این کار باعث می شود که آب در قسمت اول بماند و آب زیادی را به خود می کشد در حالیکه بخار را به مابقی بخشها اعمال می بهترین بخارشوی پارس خزر کنید. این کار باعث می شود که آب در پارچه نفوذ کند و وقت بیشتری می برد تا خشک شود. بخارشوی کارچر که در انواع مختلف و برای کاربردهای متفاوتی طراحی شده‌اند، که کار مربوط به نظافت و شستشو را بسیار ساده کرده ‌است. برای خرید و اطلاع از قیمت‌های بخارشوهای مخصوص فرش و مبل کرشر با همکاران ما در کارن تجارت بهین تماس بگیرید.

بخارشوی ایستاده فکر برای پاک‌سازی تمام سطوح استفاده می‌شود که با عملکرد بخار داغ و پرقدرت سطوح مختلف را به خوبی تمیز و ضدعفونی می‌کند. بهترین بخار شور گردوغبار و چربی تمام سطوح را بدون مواد شیمیایی به خوبی نظافت می‌کند و همچنین 99 درصد عوامل بیماری‌زا را در آن سطوح از بین می‌برد. برای تمیز کردن لکه چربی می‌توانید پارچه‌ای را به سرکه سفید یا سرکه سیب آغشته کرده و آن را به آرامی روی لکه بکشید تا چربی حل شود و از روی پارچه مبلمان پاک شود. قبل از انجام هر کاری سطح مبلمان را به وسیله سری مخصوص گرد و غبار ذرات ریز و … را جمع پاک کنید.

  • چگونه روکش مبل را با بخارشو تمیز کنیم؟ بخارشو کاربرد زیادی برای تمیز کردن دارد.
  • یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه و روش های تمیز کردن و مراقبت از ابن نوع مبل حتما مطالعه کنید.
  • در دفترچه راهنما، مواردی مثل میزان مناسب ترکیب آب با شامپو مبل شوی، درجه حرارت مناسب برای تولید بخار و …
  • به کمک بخارشوی به راحتی می توانید خشکشویی مبل در منزل را انجام دهید.
  • بخار داغ باعث تمیز شدن کثیفی های سطح مبل و درخشندگی پارچه آن میشود.