وکیل پایه یک دادگستری ” بهترین وکیل تهران ” بنیان دادحامی-عرفان وکیلی

بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند. انجام طلاق توافقی در تهران از جمله خدمات ما در دفتر وکلای حامیان عدالت است. تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری تهران در طی مراحل طلاق در مدت زمان کوتاه که مقتضای رسیدگی دادگاه های خانواده است به صورت کاملا قانونی شما را یاری می کنند. معمولا مردم بعد از مواجه شدن با مشکل حقوقی، به جستجوی یک وکیل پایه یک دادگستری هستند.

  • باید بدانید که مواد مخدر به هر گونه ماده خالص یا ترکیبات شیمیایی می گویند که در کلیه کشورهای جهان و حتی کشور ایران مرتکبین و قربانیان بسیار زیادی دارد.
  • شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم.
  • همچنین برای افرادی که نیازمند تنظیم دادخواست و لوایح حقوقی هستند متون مورد نظر را توسط بهترین وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد.
  • بهتر است با انتخاب وکیلی مجرب و تضمینی، ضامن موفقیت خود در پرونده باشید.

حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است. از طرف دیگر لازم به ذکر است که بسیاری از این دسته از افراد و وکلای دادگستری، تحصیلات خود را در گرایش‌های تخصصی‌تر نیز تکمیل می‌نمایند و توانایی و مهارت خاصی را در زمینه وکالت تخصصی در حیطه مربوط به خود را دارند . بنابر این عوامل می‌توان این طور نتیجه گرفت که یک وکیل پایه یک دادگستری، حتی اگر در زمینه موضوعی دیگر مانند خانواده، صاحب تخصص باشد، می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی و کیفری نیز فعالیت داشته باشد و در این زمینه، هیچگونه محدودیتی برای وی وجود ندارد.

اگر زن حق طلاق داشته باشد مرد میتواند طلاق ندهد

آقای چشمی دارای 16 سال سابقه وکالت و دفاع از پرونده های خانواده، کیفری، ثبتی، تجاری است. ایشان همچنین به ارائه انواع خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کارها می پردازند و دانشی که در زمینه حقوق و قانون کسب کرده اند در اختیار متقاضیان قرار می دهند. آقای چشمی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که گروه وکلای حکمت را مدیریت می کنند. آقای مجله خبری وکیل کریمی دارای 8 سال سابقه وکالت حرفه ای در دعاوی بانکی و بورس و از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند. دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه شهید چمران اهواز، کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه شاهد تهران، دانشجوی حقوق از دانشگاه حمل و نقل تجاری از دانشگاه تهران و مدیر موسسه حقوقی بین المللی مهرآیین نامدار جاوید می باشند.

چون که بعضی از این معامله ها اگر به روش اصولی و قانونی انجام نشوند می توانند باعث ایجاد دعاوی حقوقی شوند. با توجه به اینکه موضوع دعاوی ملکی اهمیت زیادی دارد و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز در دعاوی مربوط به املاک و مستغلات، بهتر است هر یک از طرفین برای جلوگیری از ضایع شدن حق خود و دیگری از یک وکیل ملکی کمک بگیرند. از خصوصیات یک وکیل مورد اعتماد میتوان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز در پروسه پیگیری پرونده، اشاره کرد. در ادامه تعدادی از ویژگی های بهترین وکیل را شرح میدهیم. همچنین سابقه وکالت و مشاوره حقوقی در پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و … را دارد. وکیلمعاضدتی نیز در صورتی که در دادگاه برای دفاع از حق موکل در دعاوی حقوقی وجودوکیلالزامی باشد و موکل به دلایلی امکان اخذوکیلرا نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موکل را مشخص می‌نماید و به تشخیص معاضدت از کانون وکلاوکیلی را برای دفاع از حقوق او در نظر می‌گیرد.

دکتر محمد تقی زاده وکیل پایه یک دادگستری

برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند.

بهترین وکیل در شمال تهران چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

در مواردی که هیچ قراردادی بین مالک و فردی که ملک را تصرف کرده است نباشد دیگر دعوای تخلیه معنایی نخواهد داشت و باید دادخواست خلع ید را مطرح کرد و برای تنظیم آن باید ابتدا مالکیت خود را اثبات کند و بعد از آن باید تصرف غاصبانه فردی که ملک را تصرف کرده است ثابت شود. ولی از آنجایی که اکثر مردم در دعوای خلع ید، تخلیه ید، دستور تخلیه، تصرف عدوانی اشتباه می‌کنند باعث می‌شود که به نتیجه ای نرسند لذا توصیه می‌شود که با وکیل متخصص در امور ملکی مشورت نمایید. برای درخواست وکالت با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.