کولر سلولزی پلیمری روبروزن-اخگرتابش

کولر سلولزی پلیمری روبروزن-اخگرتابش

مدل بالازن و پایین زن نیرو تهویه البرز مکش هوا را از 4 طرف انجام می‌دهد و در چهارطرف آن پدهای سلولزی وجود دارد که نتیجه آن سرمایش بیش‌تر نسبت به کولرهای منبع معمولی است. کولر سلولزی پلیمری نیرو تهویه البرز مدل روبروزن مجهز به قابلیت نصب فیلتر بنا به درخواست مشتری می‌باشد. این فیلتر از پد سلولز در مرحله اول و استفاده از فیلتر آنتی‌باکتریال ساخته شده از کربن توری در مرحله دوم ساخته شده است که وجود فیلتر توری در مرحله اول، ذرات درشت موجود در هوای آلوده را به خود جذب می‌کند. کولر آبی پلیمری پایین زن نیرو تهویه البرز ۱۵۰۰۰مدل NTAC3/150D اولین کولر پلیمری تولید شده در ایران است.این کولرها با طراحی منحصر به فرد، کاربرد وسیعی در مصارف صنعتی و خانگی دارد.

  • کولر نیرو تهویه البرز در ظرفیت های 8000، و تولید می شود این ظرفیت در نگاه اول برای واحدهای مسکونی زیاد به نظر برسد ولی به دلیل قابلیت انتخاب ۵۰ دور مختلف و با توجه به دیگر ویژگی های کولر گزینه مناسبی برای منازل به شمار می‌آید.
  • اما در کولر آبی معمولی این طراحی باید به صورت دستی انجام شود تا آب کافی برای جریان بهتر پمپ تامین شود.
  • ✔) در صورتی که پروانه تنظیم نباشد، به درستی حرکت نکرده و درصد بالایی از قدرت موتور را هدر می‌دهد.
  • طراحی کولر در 50 دور از دیگر قابلیت های خاص این دستگاه است که این امکان را فراهم می کند که بنا بر شرایط جوی کشور و محل مورد استفاده ، دور دستگاه تنظیم شود.

کولر آبی سلولزی پلیمری نیرو تهویه البرز 6000 ONECOOL محصولی با طراحی کاربردی، بسیار کم صدا و تولیدی از مواد درجه یک با مصرف بهینه انرژی کاملاً مناسب برای فصول گرم سال است. این کولر با قابلیت هوادهی بالا، سرمایش مطلوب و ایجاد رطوبت نسبی کنترلی، جهت استفاده در منازل، ادارات، رستوران ها و فروشگاه‌ها مناسب می‌باشد. بدنه این کولر از مواد پلاستیکی با استحکام بالا تولید و به دلیل چرخ دار بودن به راحتی قابل جابجایی می باشد. این دستگاه دارای مخزن آب 60 لیتری با میزان مصرف آب حدود 18 لیتر در ساعت است.این کولر مجهز به صفحه نمایشگر و پنل کنترلی بوده که کار با آن و انجام تنظیمات دلخواه را بسیار راحت نموده است. این دستگاه با داشتن پد سلولزی به جای پوشال موجب بالا رفتن بازده تبخیر ( 85 درصد) و در نتیجه خنکی بیشتر می گردد. شما می‌توانید انواع کولر گازی و تجهیزات تهویه مطبوع را با قابلیت مقایسه برندها و قیمت‌ها و امکان مشاوره رایگان و ارسال به سراسر نقاط کشور در فروشگاه اینترنتی تاسیسات کلاب تهیه نمایید.

کولر پلیمری 15000 پایین زن نیرو تهویه البرز مدل NTAC3/150D

میتوانند کالاهای مورد نظر خود را بصورت عمده و با تخفیفات ویژه از ساختمان صنعت خریداری نمایند. زمانی که حجم آب موجود در کولر از مقدار معین خود کم‌تر شود، پمپ دستگاه به صورت خودکار متوقف می‌شود تا دستگاه صدمه‌ای نبیند. این مدل کولر با ظرفیت هوادهی مترمکعب بر ساعت در مدل روبروزن ، برای سرمایش فضایی بین 170 تا 260 متر مربع ( براساس شرایط کانال کشی) مناسب می باشد. هدف ما انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور جهت ارتقاء کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی می باشد. شما با نازلترین قیمت و تاییدیه فنی ، توسط گروه فنی اول سرویس در راستای افزایش حس خوب خرید به شما ارائه می گردد. ترموستات دیجیتال SENS مدل SENS PARLAK در نوع روکار با ظاهری زیبا و بسیار ظریف طراحی شده و جدید ترین محصول شرکت تهویه سبز می باشد.

محصولات مشابه

با توجه به اینکه در کولرهای معمولی زنگ زدگی بدنه یک عامل مهم در طول عمر کولر آبی می باشد ولی در کولرهای پلیمری نیرو تهویه البرز این مشکل وجود نداشته و از بابت زنگ زدگی و سوراخ شدن کولر خیال مصرف‌کننده را راحت میکند. همان‌طور که مشاهده فرمودید جنس بدنه کولر آبی نیرو تهویه البرز از پلیمر است. جنس بدنه در این دستگاه از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده که نه تنها از جذب گرمای خورشید جلوگیری می‌کند، بلکه در برابر اشعه UV که خورشید از خود ساطع می‌کند مقاومت بالایی دارد. این ویژگی از وجود خوردگی، سوختگی و خشک شدن دستگاه جلوگیری کرده و باعث می‌شود محصول شما در مدت زمان بیش‌تری خدمات خود را ارائه دهد. بر اساس تجربه ی کارشناسان ما که سال‌هاست در ارائه محصولات تهویه مطبوع فعالیت دارند، کولر آبی نیرو تهویه البرز را می‌توان در مکان‌هایی با 70 متر الی 200 متر مساحت استفاده کرد.

کولر پلیمری نیرو تهویه البرز 18000 بالازن

در صورت نصب صحیح دستگاه و پیش بینی 15 بار تعویض هوای سالن در هر ساعت، عملکرد صحیح سیستم تضمین می­شود و از افزایش رطوبت نسبی در سالن جلوگیری خواهد شد. به منظور بهبود شرایط دمایی داخل ساختمان در فصل تابستان، لازم است که گردش هوای تازه، فیلتر شده و خنک جریان داشته باشد. آسایش دمایی زمانی حاصل می­شود که حرارت تولید شده توسط تجهیزات و ماشین آلات داخل ساختمان خنثی شود.