معرفی 8 تا از بهترین هدفون های گیمینگ در رنج های قیمتی مختلف ! نوکس پلاس-اصیل بخرید

برند نیا یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین هدفون های بازار است که با طراحی ظاهری و قیمت جذاب خود به فروش خوبی در بازار دست پیدا کرده است. هدفون بی سیم بلوتوثی نیا مدل X3 مناسب فعالیت های روزانه و ورزشی است و با ابعاد کوچک خود امکان استفاده از هدفون در بیرون از خانه و در مکان های عمومی را فراهم می کند و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. از ویژگی های این هدفون نیز می توان به امکان اتصال کارت حافظه و درگاه AUX اشاره کرد که روش های متنوعی را برای پخش موسیقی در اختیار کاربر قرار می دهد. در نتیجه با این امکانات می توان Nia X3 را یکی از بهترین هدفون های بی سیم زیر 200 هزار تومان نامید. انتخاب بعدی که در بازه قیمتی ۶۰۰ هزار تومان می‌توانید داشته باشید، هدفون بی‌سیم هایلو موری پادز https://www.asilbekharid.com/ است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به تراشه کوالکام ۳۰۴۰، باس قدرتمند، تاخیر بسیار پایین و نویز کنسلینگ اشاره کرد.

بهترین هدفون های رنج قیمتی 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان

اکثر هدفون های بی سیم عمری بین 8 ساعت تا حدود 25 ساعت یا بیشتر دوام بیاورند. بسته به اینکه دوست دارید هدفون بی سیم شما چگونه باشد، ممکن است بخواهید از هدفون های بی سیم روی گوشی یا داخل گوشی استفاده کنید. کنترل‌های لمسی و عمر باتری (30 ساعت با ACN روشن و 40 ساعت با ACN خاموش) نیز قابل ستایش هستند، مانند برنامه عالی کنترل هدفون سونی، که به شما امکان می‌دهد EQ را به دلخواه خود تغییر دهید. یکی از ویژگی‌های خوب این هدفون بی‌سیم، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه است.

  • نکته‌ی حائز اهمیت در مورد خرید هدفون، شناخت کارایی و عملکردی است که از آن انتظار داریم.
  • طراحی ارگونومیک و مقاومت در برابر رطوبت و عرق سبب شده تا علاوه بر استفاده برای گیم و بازی گزینه ای بسیار ایده آل جهت ورزش کردن بشمار رود.
  • توجه نمایید که قیمت های ذکر شده در محصولات زیر مربوط به دی ماه سال ۱۴۰۰ بوده و ممکن است به علت نوسان قیمت در آینده، قیمت های روز با قیمت های مذکور در این مطلب تفاوت داشته باشند.
  • البته همه این نتایج وقتی محقق می گردند که از بهترین هدفون بی سیم استفاده نمایید.

اگر قصد خرید هدفون متفاوت و منحصر به فرد دارید، هدفون Air 2 Pro انکر با طراحی درب کشویی می‌تواند حس متفاوتی به شما بدهد. انکر درایورهای این محصول را با۱۰لایه نانو پوشانده است و این پوشش نانویی سبب شده تا باس و صداهای بم تا ۴۵ درصد بدون از دست رفتن صداهای زیر افرایش یابند. در این بازه قیمتی دو انتخاب از برند با کیفیت و محبوب QCY وجود دارد که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کرده و خریداری کنید. در هدفون های قدیم، هنگامی که به موسیقی یا مکالمه ها گوش میدادیم صدای اطراف معمولا به گوش ما می رسید و این موضوع باعث کاهش کیفیت صدا و ایجاد مزاحمت میشد.

از طرفی هدفون های کامپکت که قیمت ارزان تری هم دارند احتمالا توان رقابت در عملکرد و کارایی با مدل های برتر بازار را ندارند ولی از نظر راحتی در استفاده و حمل برتری دارند. در انتها امیدواریم مطالب گفته شده در مقاله بهترین هدفون برای موسیقی برای شما مخاطبان گرامی مفید بوده باشد و اکنون نوبت شماست که نظرات خود را در این باره در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک گذارید. همچنین این محصول از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و فقط با ۵ دقیقه شارژ می‌توانید تا ۲ ساعت از آن استفاده کنید. باتری بادزها شما را تا ۷ ساعت همراهی خواهند کرد و به کمک کیس، می‌توانید تا ۲۸ ساعت از دستگاه استفاده کرده و لذت ببرید.

هدفون بی سیم آوی مدل A780BL

محصولی را در اختیار خواهید داشت که حمل کردن آن راحت‌ است و فضای کمی را هم به خودش اختصاص می‌دهد. جنس بدنه این هندزفری هم قابل قبول است و انعطاف نسبتا خوبی از خودش نشان می‌دهد. گوشی ها به شکلی اصولی و متناسب با انحنای گوش ساخته شده اند تا به شکلی فیت و درست در داخل گوشها قرار گیرند. از دیگر ویژگی های جذاب هدفون Redmi Buds 3 pro می توان به خاصیت نویز کنسلینگ هدفون اشاره کرد که سبب می شود شما حتی در مکان های عمومی و شلوغ مانند مترو و پارک هم بتوانید با تمرکز به پادکست، کتاب صوتی و موسیقی مورد علاقه تان گوش کنید. این شرکت که از سال 2010 میلادی کار خود را در زمینه تولید لوازم الکترونیکی آغاز کرد با سرعت زیادی توانست خود را به ابر غولهای جهان در این زمینه نزدیک کند و حتی در مواقعی با تنوع بیشتر محصولات و قیمت مقرون به صرفه، آنها را به چالش بکشاند. برای خرید پرفروش ترین هدفون بی سیم بلوتوثی بازار بر روی دکمه روبرو کلیک و کنید تا بتوانید آن ها را مشاهده نمایید.

بهترین هدفون های رنج قیمتی 2 تا 5 میلیون تومان

معرفی 8 تا از بهترین هدفون های گیمینگ در رنج های قیمتی مختلف ! نوکس پلاس-اصیل بخرید

برای تقویت تشخیص گفتار کاربر در طول مکالمه، یک واحد برداشت صدا در قسمت بیرونی هدفون نصب شده است. بعید است به محصولات گیمینگ علاقه داشته باشید و اسمی از ریزر نشنیده باشید. این هدست طبق اعلام خود ریزر، ازطریق جک ۳.۵ میلی‌متری روی دستگاه‌های مختلف از پی‌سی گرفته تا کنسول‌های بازی قابل استفاده است. این هدست گیمینگ با وزن مناسب، کیفیت ساخت بسیار بالایی ارائه می‌دهد و در صورت خرید آن، می‌توانید با خیال راحت تا مدت زمان طولانی یک هدست بادوام داشته باشید. کیفیت بالای محصولات کولر مستر در این هدست بازی هم دیده می‌شود و وزن کم درکنار بالشتک‌های بسیار با‌کیفیت و ارگونومی کلی عالی، باعث خواهد شد تا ساعت‌ها بدون ذره‌ای اذیت و خستگی بتوانید از MH752 استفاده کنید.