بهترین وکیل شیراز ️ حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری-عرفان وکیلی

این وب سایت در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده و تمامی خدمات آن دارای مجوز لازم از مراجع ذیربط بوده و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. بنیاد وکلا در تمام شهرها و استان‌های ایران وکلای فعال دارد، نزدیک‌ترین وکیل به خود را پیدا کنید. در لیست بالا می توانیم لیست کاملی از موسسات حقوقی شیراز را مشاهده نمایید در بالای نام هر یک از افراد کلمه موسسات حقوقی قرار داده شده است که می توانید تشخیص دهید آن مورد موسسه حقوقی می باشد یا خیر. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد. در چه مواردی به وکیل نیاز داریم؟مسائل حقوقی مانند مهریه، طلاق، کلاهبرداری، سرقت، قتل، مزاحمت، نفقه، کودک آزاری، تجاوز و …

بهترین وکیل ملکی تهران را با لیست 5تایی بشناسید!!!

وکیل قزلباش آماده ارائه خدمات حقوقی به کلیه شهروندان شهرهای استان فارس از جمله؛ شیراز، کوار، مرودشت و … است. در این مقاله سعی کردیم مطالب مفیدی در رابطه با وکیل و وکالت در اختیار شما قرار دهیم و سایت وکیل چی 10 تا از بهترین وکیل در شیراز را به شما معرفی کرد تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که هر گونه به هر گونه مشاوره حقوقی برای حل مسائل و مشکلات خود نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت در میان بگذارید. زهرا بهاری، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و دارای رتبه ۶ آزمون ورودی کانون وکلای شیراز در سال ۸۹ با 12 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد.

خانم کیانی از وکلای پایه یک دادگستری شیراز و دارای 11 سال سابقه در حوزه وکالت می باشند. ایشان موفق به دریافت پرونده های بسیاری در دعاوی خانواده، حقوقی و ملکی شده اند و آن ها را با موفقیت حل کرده اند. تخصص ایشان دعاوی ملکی است و همچنین قبل از قبول وکالت پرونده های، با موکل جلسه ای برای مشاوره تعیین می کنند و تمامی اسناد و مدارک لازم را بررسی نموده و به صورت احتمالی می گویند که نظر دادگاه چه چیزی می تواند باشد. ایشان وکیل پایه یک دادگستری می باشد و با سابقه بالا و درخشانی که در زمینه وکالتی داشته است، توانسته تا به عنوان بهترین وکیل در شیراز در بین مردم شناخته شود. ایشان در زمینه دعاوی های ملکی، مالی، حقوقی، کیفری، خانواده و غیره در شهر شیراز فعالیت می کند. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 19 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد.

همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد.

زمانی که درگیر یک دعوای کیفری بسیار مهم هستید و قصد دارید که پرونده کیفری خود را به یکی از وکلای کیفری ماهر و باتجربه بسپارید،مشاوره حضوری گزینه بسیار مناسب تری است؛ اما اگر فقط برای پرسش سؤال های مربوط به دعاوی کیفری قصد مشاوره با وکیل کیفری را دارید،مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین را به شما توصیه می کنیم. مشاوره با وکیل کیفری یکی از بهترین راه ها برای یافتن راه حل در پرونده های پیچیده کیفری است.در این بخش می خواهیم به ۳ مشاوره با وکیل متخصص کیفری بپردازیم.همچنین،بهترین و مناسب ترین روش را نیز معرفی خواهیم کرد. وکیل پایه یک دادگستری در هر زمینه حقوقی،بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.این فرد به واسطه دانش و اطلاعاتی که دارد می تواند در پرونده های حقوقی مهره مهمی به شمار بیاید.در اینجا این سؤال پیش می آید که یک وکیل پایه یک دادگستری چه کسی است.وکیلی که با عنوان پایه یک شناخته می شود باید دوره ای آموزشی،عملی را گذرانده باشد. وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند برای تمامی پرونده‌ها در هر شهری از کشور وکالت کرده و وکیل شرکت، فرد حقیقی یا حقوقی باشد. وکیل پایه دو دادگستری کسی است که هنوز در تمامی آزمون‌های وکالت قبول نشده و یا زمان زیادی از گرفتن پروانه وکالت او نگذشته است. اگر به دنبال بهترین وکیل شیراز یا وکیل خوب در شیراز هستید در لیست بالا می‌توانید خیلی از وکیل های خوب و عالی را در شهر شیراز مشاهده نمایید .

  • وکیل رایگان یا تسخیری وظیفه دارد تا تمامی خدمات مربوط به وکالت را به صورت رایگان برای موکلش انجام دهد.
  • مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.
  • برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند مجله خبری وکیل تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. در این وضعیت و در صورتی که بنا به هردلیلی ترجیح می دهید که وکیل مورد نظر خود را از بین وکلای شهرستان شیراز​انتخاب نمایید، می توانید از سایت مرکز وکلا قوه قضاییه برای جستجو وکیل قوه قضاییه استفاده نمایید. از آنجا که جستجو و انتخابوکیل، فرآیندی زمان بر و در عین حال حساس می باشد، در این مقاله، سعی نموده ایم تابانک اطلاعات بهترین وکیل های شهرستان شیراز​​​​شامل تلفن و آدرسآنها را برای متقاضیان آن گردآوری نماییم.

لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل در شیراز