بهترین وکیل طلاق در مشهد 1401-عرفان وکیلی

بنابراین خیلی به توصیه افراد بدون تجربه توجه نکنید و پیش از کمک گرفتن از یک وکیل، حتما تحقیقات لازم را از منابع معتبر در مورد سوابق کاری او انجام دهید. از این رو دقت داشته باشید که یک وکیل خوب باید در کارش تعهد، صداقت و وجدان داشته باشد تا موکل با خیالی آسوده پرونده خود را به او بسپارد و دیگر نگرانی نداشته باشد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین وکیل‌ های شهر مشهد نیز بهتر است تا پایان مقاله همراه ما بمانید. سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب گزیده‌ای از بهترین وکلای مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. افراد متخصص در ارتباط با امور حقوقی به‌عنوان وکیل پایه‌یک دادگستری در جامعه حضور دارند.

وکیل معاضدتی

سپاسگزاریم ، درخواست شما با موفقیت ثبت شد و پسورد شما جهت پیگیری پیامک می شود و با کلیک بر گزینه ی “ادامه” شما وارد پنل خود می شوید . لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه راه امید با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند. لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند.

مدرک تحصیلی ایشان، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و به عنوان مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری مشغول به فعالیت می باشد. تا کنون ایشان بیش از 8000 پرونده موفق در رزومه خود دارد و در تمامی حوزه های وکالتی دارای تخصص می باشد. علی ابراهیمی مهر، وکیل پایه یک دادگستری در استان خراسان رضوی است که به وکالت دعاوی کیفری و حقوقی می‌ پردازد. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه آزاد مشهد هستند که در سال 1393 پروانه وکالت خود را از قوه قضاییه دریافت نمودند. با توجه به سطح اطلاعات این وکیل و تسلط بر موضوعات و موفقیت های کسب شده، ایشان به عنوان یکی از بهترین وکیل در مشهد به شمار می روند.

به جهت اهمیت نقش زمین در روابط امروزه و دارایی های اشخاص پرونده های مربوط به املاک از مهمترین و شاخص ترین پرونده های ورودی به محاکم هستند. اولین قدم برای موفقیت در مسائل و مشکلات حقوی و قضایی انتخاب وکیل خوب است. وکالت به طور معمول انواع مختلفی دارد و هر کسی بهتر است به خوبی با آن‌ها آشنا شود تا اگر زمانی نیاز به وکیل داشت، راحت‌تر تصمیم ‌گیری کند و به مشکلات گسترده‌تری نیز برنخورد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم نسبت به موارد مهمی که در ادامه مطلب ذکر شده، بی‌تفاوت نباشید.

تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد. یکی دیگر از وکلایی که جزو بهترین مجله خبری وکیل به شمار می رود، خانم مجیدی می باشد که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی بوده و توانسته با کسب پروانه وکالت، به صورت رسمی کار خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز کند. ایشان از دانشجویان نخبه با رتبه بالا بوده و در آزمون وکالت سال 1395، رتبه 1 کانون وکلای دادگستری استان یزد را به دست آورده است. ایشان در حال حاضر در دفتر وکالت خود واقع در شهر مشهد، مشغول به فعالیت هستند.

از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد. حسین نجفی ، وکیل دادگستری در شهر مشهد ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران دارای پروانه وکالت به شماره ۶۴۸۱۱ از سال ۱۳۹۹ کار وکالت خود را آغاز نموده و جزو یکی از برترین وکلای مشهد بحساب می آید. لازم به ذکر است ایشان علاوه بر وکالت فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران نیز می باشد که خصوصا در پرونده های مربوط به طلاق و خانواده بسیار می توانند کمک کننده هم باشند همچنین ایشان جزو نخبگان کشوری هستن. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی خانوادگی دارای پرونده های موفقی زیادی در این زمینه میباشد .

به چه کسی وکیل پایه یک دادگستری می گویند؟

سابقه فعالیت ایشان در حرفه وکالت بیشتر از 8 سال می باشد و پرونده هایی که قبول کرده اند در زمینه دعاوی ملکی و دعاوی مربوط به املاک می باشد. همچنن ایشان مشاوره غیر حضوری و از طریق تلفن به متقاضیان ارائه می دهند. ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد. این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد.

  • اولین ویژگی یک وکیل خصوصا در موضوع خانواده که بحث عواطف و احساسات هم مطرح میشه اینه که وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل داشته باشه یعنی اینکه صرفا بخاطر حق الوکاله راضی به طلاق نشه و در قدم دوم قطعا دانش و تخصص وکیل اهمیت داره و باعث میشه درصد بالای پیروزی در دعوا رو نتیجه داشته باشه.
  • ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی بوده و علاوه بر ارائه خدمات وکالتی، عضو هیئت علمی دانشگاه نیز می باشد.
  • مشهد از جمله شهرهایی است که دارای بهترین وکلای عادل بوده و یافتن وکیل خوب کار تا حدودی سختی نیست.

مدت اعتبار حکم عدم سازش سه ماه هست و بعد از گذشت سه ماه حکم صادر شده معتبر نیست و در صورت تمایل مجدد به طلاق توافقی باید کلیه مراحل برای صدور حکم عدم امکان سازش دوباره انجام شود. دادگاه هنگام صدور گواهی عدم امکان سازش باید اطمینان حاصل کند که زوجه باردار نیست و رویه قضایی در این مورد آن است که زوجه برای معاینه و صدور گواهی به پزشک مورد اعتماد ( معمولا پزشکی قانونی) معرفی می شود و یا آن که دادگاه بر مبنای اقرار زوجه به باردار نبودن مراتب را گواهی می کند. بالطبع به شورای حل اختلاف که فرصت دوباره‌ای برای سازش فراهم می‌کنند ارجاع می‌شوند. و باید اشاره نمود که برای گرفتن طلاق توافقی زوجین از هم نیاز به شرایط و دلایل محکمه پسندی نیاز نمی باشد. دادگاه به آنها تکلیف می‌کند هریک از زوجین داوری از میان بستگانشان معرفی کنند که باید با زوجین مذاکره و سعی در مصالحه کنند.