بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد ️ آدرس و تلفن وکیل مشهد 1401-عرفان وکیلی

مدرک تحصیلی ایشان، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و به عنوان مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری مشغول به فعالیت می باشد. تا کنون ایشان بیش از 8000 پرونده موفق در رزومه خود دارد و در تمامی حوزه های وکالتی دارای تخصص می باشد. علی ابراهیمی مهر، وکیل پایه یک دادگستری در استان خراسان رضوی است که به وکالت دعاوی کیفری و حقوقی می‌ پردازد. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه آزاد مشهد هستند که در سال 1393 پروانه وکالت خود را از قوه قضاییه دریافت نمودند. با توجه به سطح اطلاعات این وکیل و تسلط بر موضوعات و موفقیت های کسب شده، ایشان به عنوان یکی از بهترین وکیل در مشهد به شمار می روند.

از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد. حسین نجفی ، وکیل دادگستری در شهر مشهد ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران دارای پروانه وکالت به شماره ۶۴۸۱۱ از سال ۱۳۹۹ کار وکالت خود را آغاز نموده و جزو یکی از برترین وکلای مشهد بحساب می آید. لازم به ذکر است ایشان علاوه بر وکالت فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران نیز می باشد که خصوصا در پرونده های مربوط به طلاق و خانواده بسیار می توانند کمک کننده هم باشند همچنین ایشان جزو نخبگان کشوری هستن. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی خانوادگی دارای پرونده های موفقی زیادی در این زمینه میباشد .

وکیل پرونده‌های کیفری و دادگاه انقلاب در مشهد

در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند. یک وکیل خوب باید در کار خود صداقت داشته امین و امانت دار موکل خود بوده و دارای رفتار و برخورد عالی و خوب باشد. برای اینکه موکلی با خیال راحت و آسوده یک وکیل انتخاب و به موفقیت پرونده‌اش اطمینان داشته باشد باید وکیلی خبره در کار خود و دارای وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل خود انتخاب کند.

سیر اجرایی پرونده در کنار وکیل اجرایی، مدیر وکلای دادیاران نیز بر روی پرونده مدیریت می کند. در نظر داشته باشید دادیاران وکیل در مشهد را از بین صدها وکیل در سراسر شهرستان که دارای توانایی و شایستگی مناسب هستند انتخاب نموده است. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد. این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در مشهد فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

وکیل املاک در مشهد

محمد افشاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از نظر آقای افشاری یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. شادی همتا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از خدمات وکالتی خانم همتا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. از نظر شادی همتا یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد.

پس از اینکه بهترین وکیل مشهد را در حوزه پرونده خود و با ویژگی‌های لازم انتخاب کردید، برای ارتباط با ایشان و پرسش سوالاتی که دارید، می‌توانید از راه‌های ارتباطی که به صورت آنلاین و تلفنی برای شما آماده کرده‌ایم با ما در تماس باشید. داپکده سامانه هوشمندی است که توسط شرکت خدمتیار آذرخش پاسارگاد و موسسه حقوقی و داوری بین المللی یوسف مجله خبری وکیل تقی پور در سال 1397 به بهره برداری رسیده است و هم اکنون مفتخریم که راه گشای بیش از هزاران پرونده و مشکلات حقوقی شما عزیزان میباشیم. از خدماتی که این مجموعه به شما میدهد میتوان به معرفی وکیل در سراسر کشور، انواع مشاوره های حقوقی، انجام امور وکالتی، تنظیم لوایح و دادخواست های حقوقی و داوری و ده ها خدمات دیگر حقوقی میتوان نام برد.

مدت اعتبار حکم عدم سازش سه ماه هست و بعد از گذشت سه ماه حکم صادر شده معتبر نیست و در صورت تمایل مجدد به طلاق توافقی باید کلیه مراحل برای صدور حکم عدم امکان سازش دوباره انجام شود. دادگاه هنگام صدور گواهی عدم امکان سازش باید اطمینان حاصل کند که زوجه باردار نیست و رویه قضایی در این مورد آن است که زوجه برای معاینه و صدور گواهی به پزشک مورد اعتماد ( معمولا پزشکی قانونی) معرفی می شود و یا آن که دادگاه بر مبنای اقرار زوجه به باردار نبودن مراتب را گواهی می کند. بالطبع به شورای حل اختلاف که فرصت دوباره‌ای برای سازش فراهم می‌کنند ارجاع می‌شوند. و باید اشاره نمود که برای گرفتن طلاق توافقی زوجین از هم نیاز به شرایط و دلایل محکمه پسندی نیاز نمی باشد. دادگاه به آنها تکلیف می‌کند هریک از زوجین داوری از میان بستگانشان معرفی کنند که باید با زوجین مذاکره و سعی در مصالحه کنند.

۶ دیدگاه ثبت شده است.

اگر با یک مشکل حقوقی در شهر بزرگ مشهد رو به‌رو شده‌اید و به دنبال بهترین وکیل مشهد هستید، قبل از هرچیز باید با یکی از بهترین وکیلان مشهد صحبت کنید. یک وکیل خوب در مشهد باید قبل از قبول پرونده با موکل خود به طور کامل راجع به پرونده صحبت کند و تمام جزئیات را بررسی کند. مطالعه پرونده در این مجموعه امری متداول است و وکیل موظف است قبل از امضای قرارداد وکالت، به شعبه رسیدگی، مراجعه و پرونده را مورد مطالعه قراردهد. شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است.

  • وکلا موظف اند که در چارچوب قانون اساسی و با وجدان کاری و حس مسئولیت خود، به حمایت از موکل بپردازند.
  • به جهت اهمیت نقش زمین در روابط امروزه و دارایی های اشخاص پرونده های مربوط به املاک از مهمترین و شاخص ترین پرونده های ورودی به محاکم هستند.
  • در مجموعه حقوقی دادیاران بسیاری از پرونده های حقوقی و کیفری توسط وکیل خانم در مشهد وکالت میگردد.
  • در این مقاله سعی ما بر این است که 10 تا از بهترین وکیل در مشهد را برای اهالی خراسان رضوی که درگیر اختلافات حقوقی، کیفری، ملکی و خانوادگی شده اند، معرفی کنیم.
  • چقدر خوبه یه همچین انکانی پیش آوردید تا ما ساکنین شهر مشهد، به راحتی بتونیم وکیل های مشهد رو پیدا کنیم، رزومه و سوابق کاریشون رو بخونیم و شماره وکیل مشهد و آدرس دفترشون و پرونده هایی که قبول می کنن و همه رو یک جا بدست بیاریم.
  • و همچنین ایشان دانشیار پایه ۱۴ و عضو هیات علمی این دانشگاه تا سال 1379 می باشد.