بهترین وکیل مشهد وکیل مشهد-عرفان وکیلی

یک پرونده ملکی بزرگ داشتم که وکلای با تجربه شما در مشهد برام حل کردند خیلی مچکر به همه دوستان شمارو معرفی کردم. شایان ذکر است که هر دادگاهی به جهت رسیدگی و بررسی دعاوی باید صلاحیت ذاتی داشته باشد. صلاحیت ذاتی به معنای این است که دادگاه به لحاظ نوع، صنف و درجه و صلاحیت رسیدگی به دعاوی مورد نظر را داشته باشد. پس بنابراین دعاوی کیفری و دیگر مورد ها در در صلاحیت دادگاه های حقوقی نمی باشد.

اما اگر زن خواهان مهریه اش باشد و بخواهد مالش را پس بگیرد ماهیت طلاق تغییر و تبدیل به طلاق رجعی می گردد لذا امکان رجوع مرد ایجاد شده و زن حق ارث و نفقه را دارد. در صورت استنکاف شوهر از پرداخت نفقه و عدم امکان اجرای حکم محکمه و الزام او به دادن نفقه، زن می تواند برای طلاق به حاکم رجوع کند و حاکم شوهر را اجبار به طلاق می نماید. چنانچه مرد از اجرای حکم قطعی توافقی انصراف دهد، به دلیل این‌که حق طلاق با مرد و به صورت یک‌طرف است، در نتیجه زوجه بدون اثبات دلایل موجه که شامل عسر و حرج، تحقق شروط ضمن عقد می‌شود، نمی‌تواند طلاق بگیرد. پس از انعقاد قرارداد شما اطلاعات و دانسته های خود را جهت تسریع در انجام پرونده به ما میدهید.

  • گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با داشتن 5 سال سابقه فعالیت در شهر مشهد و در تمام دعاوی حقوقی دارد.
  • محمد افشاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد.
  • خانم برومند از وکلای پایه یک دادگستری مشهد و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند.
  • تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است.
  • جناب آقای حسین نجفی به عنوان یک وکیل حرفه ای در دعاوی مختلف آماده ارایه خدمات حقوقی به تمام ایرانیان ساکن مشهد می باشد همچنین ایشان حاضر به قبول دعاوی هموطنان در تمام استان های کشور هستند و هم اکنون در شهرهای دور و نزدیک وکالت میکنند .

در این مطلب قرار است راجع به وکیل خوب در مشهد و ویژگی های یک وکیل خوب در مشهد توضیح داده شود تا در هنگام انتخاب یک وکیل از این ویژگی ها و حٌسن ها به عنوان ملاک و معیار برای انتخاب وکیل خوب در مشهد استفاده نمایید . و همچنین ایشان دانشیار پایه ۱۴ و عضو هیات علمی این دانشگاه تا سال 1379 می باشد. با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. حق الوکاله وکلا میزان مشخصی ندارد .اما طی آیین نامه وکالت به صورت عرفی مشخص شده است.

وکیل تعزیرات حکومتی در مشهد

آقای حسینی بیش از 7000 پرونده با نتیجه مثبت در سابقه سال ها وکالت خود به ثبت رسانده است. رضایت از روند کاری توسط موکلین باعث شده است، آقای رضا حسینی به عنوان یکی از بهترین مجله خبری وکیل شناخته شود. عباس شیخ الاسلامی؛ حقوقدان، وکیل پایه یک دادگستری و دانشیار پایه 18 همچنین عضو هیئت علمی حقوق جزا و کیفر شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد می باشند. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان و عضو هیات منصفه استان خراسان رضوی نیز می باشند. گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد.

وکیل طلاق توافقی

فقط احساس میکنم اسم برخی از وکیل های خوب مشهد را جا انداختید، شهر ما وکیل های خوب زیادی دارد. می‌تواند کلیه دعاوی و در تمام مراحل آن حضورداشته باشد، اما وکیل پایه دو از حوزه فعالیت محدودتری برخوردار می‌باشد. برای رسیدگی به اموری مانند چک و سفته‌ی برگشتی می‌توان به کمک یک وکیل پایه‌ یک دادگستری سریع‌تر به‌منظور رسید. دارد کهوکیل دادگستری در مشهد در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد. چنانچه زوجین هر دو در مورد طلاق توافق داشته و در مورد نحوه جدایی و پرداخت حقوق زن و فرزندان به تفاهم برسند طلاق توافقی می باشد. این طلاق برای سرعت بخشیدن به کار کسانی است که با توافق مصّر به طلاق هستند.