لیست وکلای مشهد وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری دادراه-عرفان وکیلی

همچنین فعالیت های خیر خواهانه و سابقه موفق، ایشان را به عنوان قیم افتخاری در پرونده های دادسرای ناحیه 5 مشهد معرفی نموده است. به طور کلی نگران موضوعات و پرونده‌های قضایی خود نباشید و با آرامش خاطر پیگیری پرونده خود را به وکلای داپکده بسپارید. همانطورکه گفته شد برای انتخاب وکیل خوب در مشهد باید ویژگی های وکیل خوب را دانست تا در انتخاب دچار تردید و شک نشوید و زمانی بهترین انتخاب را خواهید داشت که با ویژگی های خوب وکیل در مشهد آشنا باشید. جهت پرونده های کیفری چون محاربه، مواد مخدر،سرقت و… با این وکیل میتوانید تماس بگیرد. سلام، وقت بخیر با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت میتونید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. در صورت تمایل به تماس با گروه وکلای دادورزان صلح و سازش می توانید از شماره زیر استفاده کنید.

  • شاید عموم مردم، اطلاعاتی هر چند ناقص درمورد پرونده های کیفری، تصادفات، قتل و … داشته باشند، امّا به جرئت می توان گفت اطلاعات عامه مردم درمورد پرونده های سایبری بسیار کم است.
  • آقای کمالی با توجه به آشنایی که با مراجع قضایی استان خراسان رضوی و شهر مشهد دارند، به خوبی از چگونگی پیشبرد و روند پرونده آگاه هستند و می‌توانند در اسرع وقت پرونده را با موفقیت به پایان برسانند.
  • وکیل پایه یک دادگستری کسی است که بتواند در مقطع کارشناسی، کارشناس ارشد و دکترا در رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی تحصیل کند و با موفقیت از دانشگاه فارغ التحصیل شود.
  • همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند.

وکالت از مشاغل ضروری هر اجتماعی می باشد، هر کجا که انسان ها باهم تعاملات فراوانی دارند وجود وکیل برای جلوگیری از هرگونه دعاوی حقوقی و کیفری الزامی می باشد. مشهد جزو شهرهایی است که جمعیت بسیاری دارد، بنابراین همانند دیگر شهرها، پرونده های مختلفی در دادگاه های آن وجود دارد. اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم.

مشاوره با بهترین وکیل در مشهد

وکیل دادگستری از خود سخن نمی‌گوید و برای خود اقدام نمی‌کند بلکه به نیابت از جانب موکل اقامه دعوا می نماید، دادخواست تقدیم و خواسته وی را در نزد مقام صلاحیتدار قضایی ارائه می کند. با توجه به اینکه چندین سال است خدمتگزار هموطنان عزیزمان می باشیم به تجربه ثابت شده است که عدم توجه به کار گروهی و تخصصی و نبودن مجموعه های منسجم و عدم همکاری در حوزه های حقوقی کشور اسباب اطاله ی دادرسی و تضییع حقوق مردم را فراهم آورده. بنده در خصوص پرونده ابطال قرارداد و مطالبه خسارات به آقای زمان زاده مراجعه کردم، علیرغم طولانی شدن روند رسیدگی اما بهترین نتیجه ممکن حاصل شد که از این طریق از ایشون قدردانی می کنم. از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد.

وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور – وکیل خانواده در مشهد

ایشان با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته حقوق و مدیر عامل موسسه حقوقی در استان خراسان رضوی، جزء وکلای خوش نام در مشهد به شمار می رود. آقای شادمان بیش از 15 سال سابقه فعالیت در امور حقوقی و قضایی دارد که 10 سال آن را به عنوان وکیل دادگستری با مجوزهای لازم و پروانه وکالت به فعالیت پرداخته است. ابوالفضل علی زاده مقدم، از جمله وکلای معروف در شهر مشهد می باشد که با 14 سال سابقه در این حوزه توانسته است به عنوان یکی از بهترین مجله خبری وکیل شناخته شود.

گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تحربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد. فرهاد حسینی مقدم، از وکلای برجسته و باتجربه در استان خراسان می باشد که پرونده های بسیاری را توانسته است با موفقیت به نفع موکل خود به پایان برساند. آقای حسینی مقدم با تجربه 8 ساله خود بیش از هزار پرونده موفق در دعاوی مختلف از جمله حقوقی، کیفری و خانواده در رزومه خود دارد. ایشان با استفاده از تمامی تلاش و پشتکاری که دارند، سعی می کنند در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای موکل خود رقم بزنند و از این رو بسیاری از مراجعین و موکلین، پس از پایان کار از ایشان رضایت کامل دارند و به عنوان یکی از بهترین وکیل در مشهد از ایشان نام می برند. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است.

تا از بهترین وکیل زن در کرج⭐【آپدیت 1401】⚖️