وکیل پایه یک دادگستری مشهد وکیل طلاق توافقی مشهد طلاق توافقی در 7 روز-عرفان وکیلی

دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. در صورت مراجعه به وکیل باید این نکته را مد نظر داشت که یک وکیل نمی تواند از طرف زوج و زوجه هردو وکالت در طلاق را داشته باشد. اگر زوجه از زوج وکالت در طلاق را داشته باشد وکیل دادگستری، در واقع وکیل با واسطه ی زوج خواهد بود. چنانچه دنبال وکیل طلاق در مشهد هستید تنها کافیست فرم ذیل را تکمیل کرده تا اطلاعات وکیل طلاق برای شما پیامک شود.

سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است. ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند. وکیل مهناز دلاویز دارای مدرک کارشناسی بوده و در این مقطع به مطالعه حقوق خصوصی پرداخته است. این وکیل متخصص در مورد پرونده‌های خانواده از جمله دعاوی ارث، طلاق، استرداد جهیزیه، حضانت، الزام به ثبت ازدواج، تمکین و نفقه کار می‌کند و حرفه زیادی در کار خود دارد. وکیل اتفاقی به وکیلی گفته می شود که فارغ التحصیل رشته حقوق باشد، ولی وکیل پایه یک دادگستری نباشد و بخواهد به صورت موردی به دفاع از حقوق یکی از بستگان نزدیک خود در دادگاه بپردازد.

تا از بهترین وکیل خانواده در کرمان ⚖️【سال1401】

امیر راما صالح وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، اشتغال به وکالت را از سال 1390 آغاز نمودند. ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق مالکیت فکری از دانشگاه دولتی قم بوده در مقطع دکتری حقوق خصوصی نیز تحصیل نموده است. همچنین ایشان با دانشگاه ها و مراکز عالی مشهد به عنوان مدرس همکاری داشته اند و با بیشت از یک دهه سابقه وکالت در مشهد، امیر راما صالح موفق شده در امور حقوقی، تجاری، مجله خبری وکیل کیفری و خانواده پرونده های زیادی را به نتیجه مطلوب موکلین برساند و حقوق تضییع شده آنان را استیفا نماید. معمولا قبول دعاوی حقوقی توسط وکلا نیاز به یک مرحله مشاوره و سپس در صورت لزوم مطالعه پرونده دارد. لذا پس از تماس با شماره های مجموعه با وکیل مربوطه جلسه مشاوره حقوقی تنظیم می گردد. وکیل پس از بررسی ابعاد پرونده، به شما مشاوره تخصصی حقوقی ارائه میدهد.

صلاحیت دادگاه های حقوقی مشهد

اختلافات حقوقی با ارائه دادخواست به دادگاه آغاز می شود و الزامی است خواسته را به طور صریح و روشن در برگه چاپی دادخواست مکتوب کنیم که برای ارجاع به شعب،از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی موضوع حسب صلاحیت به دادگاه یا شورای حل اختلاف ارسال و در آنجا تعیین شعبه می گردد. بر اساس مورد در صورتی که پرونده در صلاحیت شوراهای حل اختلاف باشد به شوراها واگذار می شود در غیر این صورت به محاکم حقوقی سپرده می شود تا مورد بررسی قرار گیرد. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. © کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه می‌باشد. در اصل شما باید با توجه به موضوع پرونده‌تان وکیلی متخصص را انتخاب کنید و سراغ هر شخصی نروید. سعی کنید وکیلی را برای حل پرونده خود انتخاب کنید که وجدان و تجربه کاری مناسبی داشته باشد.

علاوه بر این، باید برای انتخاب وکیل خوب چند معیار دیگر را هم بررسی نماییم. جهت پرونده های کیفری چون قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری،مال خری، زنا و… با این استاد میتوانید تماس بگیرید. در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی 10 نفر از برترین وکلای شهرستان مشهد که جزو مفاخر این استان محسوب میگردند وبی شک تمام وکلا شاگردان این عزیزان می باشند وکمتر کسی می باشد که نسبت به این بزگواران شناختی نداشته باشند. سلام با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که اگر زن به هنگام توافق در زمان طلاق و تنظیم صورتجلسه، مالی را به مرد بخشیده باشد و طلاق نیز از نوع خلع همراه با بخشش باشد، در ایام عده می‌تواند به مال بخشیده شده رجوع و تمام حقوق مالی خود را بخواهد. اما اگر طلاق او عده نداشته باشد، با همان شرایطی که توافق کرده است، حکم اجرا می‌شود. برای اعطای وکالت به اقای حسین نجفی می توانید با شماره های زیر با ایشان در ارتباط باشید . پس از مشاوره گرفتن از ما اگر نیاز باشد قرارداد وکالت بسته میشود و شما پرونده خود را به ما میسپارید.

  • یک وکیل خوب در مشهد باید قبل از قبول پرونده با موکل خود به طور کامل راجع به پرونده صحبت کند و تمام جزئیات را بررسی کند.
  • در واقع بعد از باطل کردن تمبر، دادخواست به دفتر ثبت کل، به جهت ثبت رایانه‎ ای برده می شود و تاریخ، وقت دادرسی و شعبه رسیدگی ‎کننده به پرونده طی اخطاریه ‎ای به طرفین دعوی ابلاغ می شود.
  • لازم به ذکر است، افرادی که با مشکلات کیفری دست و پنجه نرم می کنند و در جستجوی بهترین وکیل کیفری در مشهد هستند نیز می توانند از طریق سایت ما با بهترین وکلای کیفری در شهر خویش آشنا شوند.
  • جهت دعاوی مواد مخدر، املاک وسایر پرونده های حقوقی میتوانید با این استاد عزیز تماس حاصل نمائید.