پژو پارس LX TU5 سفید مدل ۱۴۰۲ فروشی ۱ اسفند ۱۴۰۲ | behtarinyab

پژو پارس LX TU5 سفید مدل ۱۴۰۲ فروشی ۱ اسفند ۱۴۰۲ | behtarinyab

البته پس از مدت کوتاهی خریداران متوجه شدند که تغییرات پارس در مقایسه با مدل‌های قبلی پژو در حد اسپرت کردن چراغ‌ها و حجم و خطوط بدنه باقی مانده است و از لحاظ فنی تفاوت فاحشی با مدل‌های https://behtarinyab.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%be%da%98%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3-tu5-%d9%88-%d9%be%da%98%d9%88-207-%d8%b3%d9%82%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/ پیشین ندارد. به هر حال، راحتی بیشتر صندلی‌ها، فرمان‌پذیری عالی، مجهز بودن به کلیدهای روی فرمان، سیستم تهویه هوای اتوماتیک و طراحی مناسب غلتک‌های فرمان از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید این خودرو هستند. این تغییرات به طور نسبی، برتری را نسبت به نسخه قبلی برای پارس فراهم کرده‌اند. اما اصالت پارس همواره برای مشتری ایرانی جذاب بوده است و برخی حاضر نیستند هیچ خودرویی را به جز مدل‌های دیگر جایگزین پژو کنند. سازندگان ایران خودرو برای این اتومبیل از سیستم ترمز ضد قفل ABS بهره برده اند. همچنین در چرخ های جلویی از ترمز دیسکی و در چرخ های عقب از ترمز کاسه ای استفاده کرده اند.

  • وقتی یک ورو پس از گذشت چند ده نوز در سبد خرید مردم قرار دارد و از طرح‌های فروش اقساطی آن استقبال می‌شود، یعنی دارای مزایایی است که نمی‌توان از آن به‌سادگی گذشت.
  • مصرف سوخت ترکیبی این سدان صدی 7.5 است و حداکثر سرعت آن هم مانند سورن پلاس 190 کیلومتر بر ساعت اعلام گردیده است.
  • همچنان فضای داخلی با گنجایش بالا را باید یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مشتری ایرانی با خرید قسطی پژو پارس اتومات محسوب کرد.
  • هم اکنون می توانید از طریق نمایشگاه آنلاین خودروشاپ از موجودی این خودرو مطلع شوید و سپس از طریق مجموعه ما فروش اقساطی پارس ELX را تجربه کنید.

وقتی بندهای قرارداد شفاف باشد، هیچ نگرانی بابت حسن نیت فروشنده باقی نمی‌ماند. موسسات لیزینگی غیرمجاز در بستن قراردادهای مبهمی که در مواقع ضروری همه بندهایش به نفع خودشان باشد، چنان تبحری داشتند که صدها نفر را از طرح‌های خرید اقساطی خودرو گریزان کردند و میلیون‌ها تومن کلاهبرداری نمودند. به گزارش پارسینه به نقل از دیجیاتو، فیس لیفت واژه ای پرکاربرد برای بازار خودرو ایران است. شرکت های خودروسازی به دلیل ناتوانی در ارائه محصولاتی جدید، محصولات قبلی خود را با تغییرات چهره به بازار عرضه می کنند.

نقل و انتقالات پرسپولیس پایان قرارداد ۸ تفن…

البته خودروهای مدرن و لوکسی هم وجود دارند که در نسخه 5 نفره و 7 نفره عرضه شده‌اند، اما از نظر قیمتی شرایط متفاوتی دارند. به همین دلیل مدعی هستیم پارس در محدوده قیمتی که قرار دارد، یک خودرو خانوادگی مناسب محسوب می‌شود. از این رو ما به عنوان یک مشاور به شما توصیه می کنیم اگر بیشتر در ترافیک و مکان های شلوغ شهر رفت و آمد می کنید، مدل اتوماتیک را انتخاب کنید چرا که رانندگی را برایتان آسان تر می کند.

فروش اقساطی پارس LX

اگر شما نیز دوست دارید تا با پس انداز خود اقدام به خرید یکی از شیک ترین و قدرتمندترین محصولات ملی و داخلی داشته باشید می توانید اتومبیل پارس را در اولویت های خود قرار دهید. همچنین لازم به ذکر است که می توانید قبل از خرید مورد نظر خود این محصول را با سایر محصولات خارجی با همین قیمت، مورد مقایسه قرار دهید تا به قدرت و زیبایی اتومبیل پارس پی ببرید. طراحی بسیار بی نظیر و جذاب این اتومبیل، جوان پسندانه بوده و شما می توانید در هر کجای ایران، به راحتی از خدمات پس از فروش این محصول، بودن داشتن هر گونه نگرانی نهایت بهره مندی و استفاده را داشته باشید. آنچه ایران خودرو با عرضه محصولات پژو تجربه کرده را کمتر خودروسازی لمس کرده است.

فروش اقساطی پژو پارس

اگرچه معمولا قیمت خودرو در کارخانه با بازار آزاد تفاوت‌هایی دارد، اما محبوبیت پارس باعث شده است تا عده‌ای از این کلاه برای خود نمدی بسازند و به بهانه تحویل فوری با هر قیمتی این سدان محبوب را عرضه کنند. فروش فوری 4 محصول ایران خودرو به صورت اقساطی با تحویل فوری ویژه 19 مرداد اجرایی می شود. متاسفانه گاهی مردم مجبور هستند برای خرید یک خودرو مانند جک S5 پولی معادل دو برابر قیمت تمام شده آن را سود پرداخت کنند. یعنی علاوه بر اینکه قیمت خودرو بالا در نظر گرفته می‌شود، سود آن نیز کذایی است.