وکیل در شیراز ثنا وکیل-عرفان وکیلی

برای شروع تنها کافی است از قسمت بالا روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و در سایت ثبت نام کنید و ادامه مراحل را طبق راهنما دنبال کنید. اگر به دنبال شماره تلفن وکیل در شهر شیراز هستید در لیست بالا می توانید اسامی بسیاری از وکیل های شهر شیراز به همراه شماره تلفنهای آنها را مشاهده نمایید در پایین نام هر یک از وکیل ها شماره تلفن آن درج شده است. کد شیراز یا پیش شماره تلفن شیراز ۰۷۱ می باشد اگر به دنبال تماس با یک وکیل در شهر شیراز هستید و می خواهید با تلفن ثابت آن تماس بگیرید حتما باید کد ۰۷۱ را قبل از تلفن آن وارد کنید تا بتوانید با یک وکیل در شهر شیراز تماس بگیرید. اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید. بهترین وکیل‌های شیراز با مهارت و تخصص بالا، می‌توانند به شما در هر یک از حوزه‌های زیر کمک کنند.

معمولا فرایند طلاق احتیاج به یک وکیل طلاق خوب دارد که در طی کردن این راه شما را یاری نموده و از حق و حقوق خودتان و شخص مقابل آگاه نماید. جهت مشاوره حقوقی از وکیل آنلاین در شیراز با شماره وکیل حامد اسکندری تماس حاصل نمایید. با دریافت مشاوره از بهترین وکیل حقوقی شیراز از تمام حق و حقوق قانونی خود مطلع گردید. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. اما اگر بخواهند به صورت تخصصی و دقیق تر به موضوعی بپردازند تصمیم می گیرند به عنوان مثال فقط در حوزه دعاوی ملکی یا دعاوی خانواده، کیفری و … فعالیت کنند.

باید به این نکته توجه داشت که سختگیری در انتخاب بهترین وکیل در شیراز مهم ترین بخش پرونده می باشد و اگر یک انتخاب نادرست صورت گیرد در پایان نتایج نامطلوبی به همراه خواهد داشت. وکلای پایه یک دادگستری بعد از گذراندن دوران تخصصی می تواند شروع به فعالیت کنند. وکیل تضمینی در شیراز نه تنها به پیشبرد پرونده شما کمک می کند بلکه با دادن تضمین بالا به شما در پیروزی پرونده به عنوان وکیل تضمینی معرفی می شود. البته باید در نظر داشته باشید که تمام وکلا تضمینی در پیروزی پروند به شما نخواهند داد. فردی که با گذراندن دوران تخصصی در زمینه قوانین حقوقی، به وکیل پایه یک دادگستری تبدیل می شود.

تا از بهترین وکیل شیراز ⚖️【سال1401】

وکیل قزلباش آماده ارائه خدمات حقوقی به کلیه شهروندان شهرهای استان فارس از جمله؛ شیراز، کوار، مرودشت و … است. در این مقاله سعی کردیم مطالب مفیدی در رابطه با وکیل و وکالت در اختیار شما قرار دهیم و سایت وکیل چی 10 تا از بهترین وکیل در شیراز را به شما معرفی کرد تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که هر گونه به هر گونه مشاوره حقوقی برای حل مسائل و مشکلات خود نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت در میان بگذارید. زهرا بهاری، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و دارای رتبه ۶ آزمون ورودی کانون وکلای شیراز در سال ۸۹ با 12 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد.

بهترین وکیل در شیراز |لیست ۱۰ تایی وکیل در شیراز

این افراد با داشتن پروانه وکالت و مجوز رسمی دادگستری میتوانند به صورت قانونی روند پرونده شما را به عهده بگیرند. لازم به ذکر است،هزینه مشاوره آنلاین نسبت به دو روش قبلی مقرون به صرفه تر است.ناگفته نماند که برای استفاده این روش،نیازمند یک اینترنت پرسرعت هستید تا وقفه ای در ارتباط شما با وکیل کیفری ایجاد نشود.تا اینجا سه روش مشاوره با وکیل کیفری را برای شما شرح دادیم که در ادامه به بهترین روش آن اشاره می کنیم. وکیل خبره و کاربلد از تسلط کافی روی تمامی قوانین برخوردار است و همچنین با دارای توانایی بالایی در صحبت کردن و نوشتن دارد و به همین ترتیب می‌تواند دادخواست و شکواییه‌های تاثیرگذاری را تهیه کرده و به دادگاه ارائه کند. نکته دیگر درباره یک وکیل خبره آن است دارای تجربه بالایی بوده و روی پرونده‌های متعددی فعالیت کرده است. به صورت کلی برای پیدا کردن وکیل خوب در شیراز باید به خوبی جستجو کنید تا بتوانید وکیلی خبره را برای پرونده خود انتخاب کنید زیرا در صورتی که وکیل انتخابی از مهارت کافی برخوردار نباشد، ممکن است نتایج جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.

همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق مجله خبری وکیل خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد.

  • باید به این نکته توجه داشت که سختگیری در انتخاب بهترین وکیل در شیراز مهم ترین بخش پرونده می باشد و اگر یک انتخاب نادرست صورت گیرد در پایان نتایج نامطلوبی به همراه خواهد داشت.
  • دعاوی مربوط به خانواده از قبیل نفقه و مهریه ،دعاوی حقوقی و کیفری راجع به املاک و اموال غیر منقول ،دعاوی راجع به روابط موجر و مستاجر ،تخلیه ،اثبات مالکیت ،خلع ید ،چک و سفته ، قراردادها ، وصول مطالبات ،نگارش قراردادهای مالی و غیر مالی ،دادخواست و لوایح دفاعیه ،مطالعه پرونده و ارائه راهکار قانونی و مشاوره.
  • وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و همچنین دارای فن بیان و نفوذ کلامی بالایی در کار وکالتی خود می باشد… ایشان قبول دعاوی در زمینه های ملکی، ثبتی، کیفری، خانواده و غیره را به عهده دارد و از نگاه مردم به عنوان بهترین وکیل در شیراز شناخته شده است.
  • در صورتی که به هرگونه مشاوره در حوزه های مختلف حقوقی نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید.
  • جرم جعل سند هم مثل بسیاری از دیگر اجرام شامل مجازات می شود و مجازات کیفری آن از سه سال تا پانزده سال حبس می باشد.