وکیل پایه یک دادگستری در مشهد هاشم اندرزیان 09152055986-عرفان وکیلی

اگر با یک مشکل حقوقی در شهر بزرگ مشهد رو به‌رو شده‌اید و به دنبال بهترین وکیل مشهد هستید، قبل از هرچیز باید با یکی از بهترین وکیلان مشهد صحبت کنید. یک وکیل خوب در مشهد باید قبل از قبول پرونده با موکل خود به طور کامل راجع به پرونده صحبت کند و تمام جزئیات را بررسی کند. مطالعه پرونده در این مجموعه امری متداول است و وکیل موظف است قبل از امضای قرارداد وکالت، به شعبه رسیدگی، مراجعه و پرونده را مورد مطالعه قراردهد. شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است.

وحید ملازاده ایابی وکیل پایه یک دادگستری ، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری که از سال ۱۳۸۷ در رشته وکالت آغاز به کار نموده است . ایشان با پذیرش دعاوی و وکالت تخصصی در امور خانوادگی بصورت ویژه و با سابقه ۱۵ ساله در این زمینه تجارب متعدد و ارزشمندی در سوابق مذکور کسب نموده اند که منجر به موفقیت در تعداد قابل توجهی از پرونده های ارجاعی به ایشان شده است . وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، اشتغال به وکالت را از سال ۱۳۹۰ آغاز نمودند. همچنین ایشان با دانشگاه ها و مراکز عالی مشهد به عنوان مدرس همکاری داشته اند و با بیشت از یک دهه سابقه وکالت در مشهد، امیر راما صالح موفق شده در امور خانواده پرونده های زیادی را به نتیجه مطلوب موکلین برساند و حقوق تضییع شده آنان را استیفا نماید. رضا حسینی برج، با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه مشهد، به صورت حرفه ای فعالیت خود را از 10 سال پیش آغاز کرده است. ایشان، تبحر خاصی در یافتن راهکارهایی برای پیش برد پرونده جهت دریافت نتیجه مطلوب دارند.

ویژگی های یک وکیل خوب در مشهد

قرارداد اجاره کانکس به صورت ماهانه برای اشخاصی که دارای کانکس می باشند، و تمایل به اجاره دادن آن ها دارند، یا اشخاصی که قصد دارند، کانکسی را به صورت ماهانه اجاره نمایند، مناسب می باشد. قرارداد اجاره کانتینر به صورت ماهانه برای اشخاصی که دارای کانتینر می باشند، و تمایل به اجاره دادن آن ها دارند، یا اشخاصی که قصد دارند، کانتینری را به صورت ماهانه اجاره نمایند، مناسب می باشد. خرید و فروش کانکس همیشه یکی از پرکاربرد ترین و سوده ترین معاملات برای فروشنده و خریدار می باشد، پس این امر مهم و سر نوشت سازی برای طرفین می باشد، که لازمه ی آن داشتن یک قرارداد کامل و شفاف می باشد، که تمامی شرایط و حالات مختلف در آن پیش بینی شده باشد.

محمد افشاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از نظر آقای افشاری یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. شادی همتا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از خدمات وکالتی خانم همتا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. از نظر شادی همتا یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد.

سیر اجرایی پرونده در کنار وکیل اجرایی، مدیر وکلای دادیاران نیز بر روی پرونده مدیریت می کند. در نظر داشته باشید دادیاران وکیل در مشهد را از بین صدها وکیل در سراسر شهرستان که دارای توانایی و شایستگی مناسب هستند انتخاب نموده است. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد. این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در مشهد فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

وکیل کیفری

در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند. یک وکیل خوب باید در کار خود صداقت داشته امین و امانت دار موکل خود بوده و دارای رفتار و برخورد عالی و خوب باشد. برای اینکه موکلی با خیال راحت و آسوده یک وکیل انتخاب و به موفقیت پرونده‌اش اطمینان داشته باشد باید وکیلی خبره در کار خود و دارای وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل خود انتخاب کند.

  • در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در مشهد فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.
  • همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.
  • دادیاران با بیش از ده سال سابقه وکالت کلیه دعاوی حقوقی، اماده معرفی وکیل خوب در مشهد به شما همشهریان عزیز می باشد.

پس از اینکه بهترین وکیل مشهد را در حوزه پرونده خود و با ویژگی‌های لازم انتخاب کردید، برای ارتباط با ایشان و پرسش سوالاتی که دارید، می‌توانید از راه‌های ارتباطی که به صورت آنلاین و تلفنی برای شما آماده کرده‌ایم با ما در تماس باشید. داپکده سامانه هوشمندی است که توسط شرکت خدمتیار آذرخش پاسارگاد و موسسه حقوقی و داوری بین المللی یوسف مجله خبری وکیل تقی پور در سال 1397 به بهره برداری رسیده است و هم اکنون مفتخریم که راه گشای بیش از هزاران پرونده و مشکلات حقوقی شما عزیزان میباشیم. از خدماتی که این مجموعه به شما میدهد میتوان به معرفی وکیل در سراسر کشور، انواع مشاوره های حقوقی، انجام امور وکالتی، تنظیم لوایح و دادخواست های حقوقی و داوری و ده ها خدمات دیگر حقوقی میتوان نام برد.

لیست 15 تایی بهترین وکلای مشهد

این وکیل باتجربه در تمام زمینه‌ها پرونده موکلان را می‌پذیرد و افرادی که پروندهای خود را به وی بسپارند، می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن شاهد نتایج عالی باشند. ایشون وکیل بسیار با حوصله و دقیقی هستن ، موضوع پرونده من رو بررسی کردن و وکالت من رو به عهده گرفتن . از کار ایشون خیلی رضایت داشتم چون خیلی پیگیر بودن و کار پرونده من رو به نتیجه خوب رسوندن . بابت تهیه این لیست از اسامی وکلای برتر مشهد به عنوان یک شهروند مشهدی از شما ممنونم.