لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-عرفان وکیلی

وکلای خانواده به علت تبحر خود در دعاوی خانواده، که معمولا به مواردی همچون نفقه، مهریه، طلاق، حضانت و مسائلی از این قبیل مربوط می‌شوند، می‌توانند به خوبی پرونده‌های خانواده را به ثمر برسانند. وکیل پایه یک دادگستری مجرب و مورد اعتماد به لزومات زندگی جامعه ما تبدیل شده است. موسسه حقوقی صلح صدرا متشکل از بهترین وکیل پایه یک در تهران می باشد. در صورتی که شما از بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای رفع امور و مشکلات خود استفاده کنید. بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد.

  • تحقیق و تفحص کنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با کفایت وی بسپارید.
  • بهترین وکیل تهران سابقه بالایی در وکالت دارد و پرونده های بسیاری را با موفقیت حل کرده است بنابراین بهترین راه را برای موکل خود پیشنهاد می دهد.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به وکالت آنلاین می باشد.
  • این مشاوران و وکلا، به زوجین کمک می‌کنند تا در صورت بروز مشکلات، بتوانند روابط خود را از زاویه‌ی دیگری مورد بررسی قرار دهند!
سپاس متقابل بابت انتخاب و اعتماد به وکلای گروه حقوقی ما. آشنا بودن با تمامی قوانین حقوقی اصلی و مرتبط با دعاوی ملکی. زیرا با توجه به تغییرات حتی اندک که معمولا در قوانین انجام می شود. درست است که شناسایی تجربه وکیل خوب در تهران با ابزار‌های سنتی مشکل است. اماساده ترین راه این است که با مقایسه کردن و پرس‌وجو، وکیل خوب در حوزه‌ی مورد بررسی را پیدا کنید. ما وکیل مشاوره در تهران را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور شما برای وکیل دعاوی در تهران به لیست خدمات خود اضافه کرده است.

دعاوی خانوادگی جزو موارد مهمی است که بسیار اتفاق می افتد. وکیلی که به عنوان وکیل خانوادگی، اینچنین پرونده هایی را به عهده می گیرد، موظف است تا آموزش های لازم را برای رسیدگی به دعاوی و اختلافات خانوادگی را داشته باشد. بنابراین مراجعه به بهترین وکیل خانواده در تهران، جزو موارد مهم و پر اهمیت است که باید به آن پرداخته شود. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند. دکتر محمود حبیبی عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد تهران شمال و عضو کمیسیون حقوقی بانک مسکن و عضو هیئت امنای مرکز داوری کانون وکلای دادگستری مرکز هستند.

گروه وکلای آپادانا در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد. همچنین برای افرادی که نیازمند تنظیم دادخواست و لوایح حقوقی هستند متون مورد نظر را توسط بهترین وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد. این خدمات به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می شود تا متقاضیانی که کمبود وقت، کمبود بودجه و یا دوری مسافت را دارا هستند نیز بتوانند از این خدمات استفاده مناسب نمایند.

از این که تا این بخش مقاله بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران همراه ما بودید سپاسگزارم. در این مقاله برای آشنایی شما، بهترین وکلای پایه یک را معرفی کردیم و توضیحات مختصری در موردشان دادیم در ادامه مقاله در مورد خدماتی که وکیل پایه یک ارائه می دهد و همچنین تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری را شرح دادیم. امیدوارم مطالب موجود در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل یاری کنیم. اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی در این زمینه دارید حتما برای ما کامنت نمایید. آقای مهری وکیل پایه یک دادگستری در تهران هستند و دوره های غیر آکادمیک در خارج از کشور را گذرانده اند و همچنین تسلط کاملی در قوانین بین المللی دارند.

در تهران وکیل کیفری و جنایی خوبی وجود دارند که شاید با اسمای ان ها آشنا باشید ، چندی از این وکلا با گروه اریا دادیار همکاری دارند و اگر دوست دارید با آن ها مشورت نموده یا پرونده خود را به ایشان بسپارید می توانید برای همانگی با شماره های موجود تیم اریا دادیار تماس حاصل نمایید. یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال کارآمدترین روش‌های مشاوره استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی است. در این حالت فرد با تماس با یک مرکز مشاوره حقوقی و یا حتی با مراجعه حضوری به برخی دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی برای اولین بار می‌تواند از خدمات رایگان استفاده نماید. برای انجام و دفاع و پیگیری دعاوی، یک وکیل دادگستری خوب باید علاوه بر دانش آکادمیک، تجربه و توانایی حقوقی و تجربه عملی لازم را در زمینه معاملات و قراردادها، داشته باشد. چرا که این گونه دعاوی به دلیل پیچیدگی و اهمیت در زمره مهم‌ترین دعاوی حقوقی هستند.

سید محمود علیزاده طباطبایی | بهترین وکیل تهران

او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند. و تمام تلاش خود را در جهت موفق شدن پرونده موکل پیش می‌برد. زیرا در مجله خبری وکیل حوزه وکالت چنین چیزی وجود ندارد که صدرصدر تضمین می‌دهم پرونده موفق شود. و نیز وکیل خبره در تهران نباید خیلی به مسائل مالی توجه کند و حق‌الوکاله موکل خود را در اولویت قرار دهد.

تا از بهترین وکیل تهران⚖️【سال1401】

این پرونده‌ها ممکن است در یکی از شاخه های حقوقی یا کیفری قرار گیرند. وکیل حرفه‌ای حتما به تجارب و رویه‌های قضایی و شم وکالتی خود متکی است. وکیل خوب در تهران می‌بایست در قلمرو حقوقی حاکم در ممسئله را برای قاضی روشن نماید. لازم است بدانید که وفق با ماده 2 قانون مجازات اسلامی کشور ایران جرائم کیفری به این روش تعریف شده اند. هر نوع رفتار و عملی اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن جرم مجازات کیفری تعیین شده.